Migalski fika

Data: 2009-09-27 16:58:33
Autor: zbig
Migalski fika
Migalski zebrał opierdol od JarKacza za niepłacenie składek. Co prawda Migalski członkiem PiS nie jest ale składki ma płacic (ok. kilku tysięcy zł  miesięcznie).
Migalski ponoć nie ma zamiaru dofinansowywać swoich niedawnych protektorów.
Zdaje się ,że europosłowie z PiS zerwali sie prezesowi z łańcucha. Stąd te postanowienia władz dyskryminujące europosłów.

Data: 2009-09-27 18:59:47
Autor: matador
Migalski fika
zbig pisze:
Migalski zebrał opierdol od JarKacza za niepłacenie składek.

Skąd to wiesz?

matador.

Data: 2009-09-27 17:05:23
Autor: zbig
Migalski fika
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
zbig pisze:
> Migalski zebrał opierdol od JarKacza za niepłacenie składek. Skąd to wiesz?

matador.
http://www.dziennik.pl/polityka/article448803/Migalski_nie_chce_placic_na_PiS.ht
ml

Data: 2009-09-27 19:08:40
Autor: brat_olin
Migalski fika

"zbig" <zbigniew_.SKASUJ@gazeta.pl> wrote

Migalski zebrał opierdol od JarKacza za niepłacenie składek. Co prawda
Migalski
członkiem PiS nie jest ale składki ma płacic (ok. kilku tysięcy zł
miesięcznie).

Duzo, za duzo - na GWno prawde wyglada.  Ale dla kontroli spytam:
ile szary czlonek PO placi w skladkach Tuskowi?

--
Smart quetsions to stupid answers

Data: 2009-09-27 23:40:46
Autor: VicAbarca
Migalski fika
brat_olin ďčřĺň:
ile szary czlonek PO placi w skladkach Tuskowi?

Jak dla mnie jeden chuj, ile placi Migalski Jarkaczowi czy ktostam Tuskowi - nie moja kasa.

--
Vic

Migalski fika