Migalski o PiS: Zmierzamy ku przepaści

Data: 2010-08-21 14:29:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Migalski o PiS: Zmierzamy ku przepaści
Europoseł PiS nie składa broni. Spostponowany przez szefa PiS za krytykę strategii obranej po przegranych wyborach prezydenckich Marek Migalski mówi, że ma "nadzieję, iż Jarosław Kaczyński wreszcie zrozumie, że moja krytyka była sensowna i w interesie PiS". Według niego, PiS czeka klęska, jeśli się nie zmieni.

Marek Migalski przyznaje w wywiadzie dla dziennika "Polska", że nie zrozumiał zarzutów Kaczyńskiego pod swoim adresem o "niemoralne zachowanie".

"Tego akurat nie rozumiem. Skrytykowałem strategię mojej partii, w zamian pan prezes odniósł się do mojej moralności. Niczego nie ukradłem, nikogo nie zdradziłem i nie pobiłem. To, co powiedziałem, powiedziałem z troski o przyszłość tej formacji. Bo tylko partia prowadząca otwartą dyskusję i skupiająca ludzi odważnych ma szanse na zwycięstwo" - tłumaczy swoje motywy.

Pytany o swoją obecną sytuację w PiS, europoseł, który - co ważne - nie zapisał się do partii, odpowiada: "Mimo wszystko ostatnio jest już trochę lepiej, bo prezes powiedział, że nie zdradziłem, a po prostu on mi i naczelnemu "Rzeczpospolitej" Pawłowi Lisickiemu odmawia zdolności politycznego myślenia. Czyli awansowałem z osoby niegodnej na półgłówka. To dobry trend - wolę w oczach swojego szefa uchodzić za tępaka niż za niegodziwca".

Europoseł wyjaśnia, że związał się z PiS, bo chciał zmieniać Polskę. Podkreśla, że nie interesuje go trwanie w ciągłej opozycji.

"Widzę, że rząd Platformy Obywatelskiej ma dziś duże przyzwolenie na swoją bierność i bezwład. Oni mogą być słabym i byle jakim rządem, bo my jesteśmy słabą opozycją. Jesteśmy więc w jakimś sensie odpowiedzialni za inercję tego rządu, bo on nie musi nic robić - wystarczy, że nie jest PiS i może nie tylko pogrążać kraj w gnuśności, lecz także liczyć na zwycięstwo w 2011 roku" - mówi Marek Migalski.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/299479,migalski-o-pis-zmierzamy-ku-przepasci.html

I co pisiorki? Prawda boli?

Data: 2010-08-21 07:20:49
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 21, 7:29 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

======================================================>
I co pisiorki? Prawda boli?

Czy ten Migalski nie rozumie że sam fakt krytyki Pana Prezesa
Jarosława Kaczyńskiego jest niemoralny?
magdavera

Data: 2010-08-21 09:49:22
Autor: Pistacjusz
Migalski o PiS: Zmierzamy ku przepaści

I co pisiorki? Prawda boli?

Migalski się w gruncie rzeczy martwi o to, że PO tak szybko rujnuje
Polskę, że niedługo nie będzie po co zdobywać władzy.

Data: 2010-08-21 19:09:44
Autor: 'heÂŽsk'
Migalski o PiS: Zmierzamy ku przepaści
On Sat, 21 Aug 2010 09:49:22 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> I co pisiorki? Prawda boli?

Migalski się w gruncie rzeczy martwi o to, że PO tak szybko rujnuje
Polskę, że niedługo nie będzie po co zdobywać władzy.

 wladza jest najwazniejsza!

 szach i mat !

 natomiast... co z odpowiedziami na moje pytania TCHORZU ?!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 19:39:49
Autor: CeSaR

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:423f224a-f608-4ef8-9202-5dc852edc74bx42g2000yqx.googlegroups.com...

I co pisiorki? Prawda boli?

Migalski się w gruncie rzeczy martwi o to, że PO tak szybko rujnuje
Polskę, że niedługo nie będzie po co zdobywać władzy.

Na jedno wychodzi. PiS nie robi nic żeby władzę przejąć. Samo napieprzanie krzyżem i lansowanie Macierewicza jako specjalisty od wypadków lotniczych nic nie da.

Data: 2010-08-21 19:56:19
Autor: bolek

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i4p2v3$3ot$1news.onet.pl...

[...]

Skutek jest odwrotny od zamierzonego.
To tak jak wyciąganie z lamusa Nelly Rokity.

bolek

Data: 2010-08-21 19:54:24
Autor: bolek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Raczej będzie trudniej dorwać się do koryta.
A i koryto może być mniejsze.
Ale to już zasługa nie tylko PO, tylko tych wszystkich politykierów
z PO, PiS-u, LSD, PSL.......
Uważają się za elitę, a to tylko zwykłe chamy chcące się jak najszybciej
nachapać. Kraj i ludzi mają głęboko w dupie. Celowo nie piszę o państwie
bo tego to już dawno nie mamy.
Jak powiedział Piłsudski: kraj jest piękny, tylko ludzie kurwy.

bolek

Migalski o PiS: Zmierzamy ku przepaści