Migalski poleciał ;)

Data: 2010-09-02 17:25:05
Autor: Eulalia Browarek
Migalski poleciał ;)
Coraz puściej w PiSie ;) A i średnie IQ leci na pysk ;)))

Zennon

Data: 2010-09-02 10:00:23
Autor: Hans Kloss
Migalski poleciał ;)
On 2 Wrz, 17:25, "Eulalia Browarek" <tys...@browal.pl> wrote:
Coraz puściej w PiSie ;) A i średnie IQ leci na pysk ;)))

Jak mógł "polecieć" skoro, o ile mi wiadomo, nigdy członkiem PiS nie
był?
Coś mi się zdaje że zwyczajnie pierdolicie Hipolicie..
J-23
PS. A teraz doczytałem i jestem, tego niemal całkowicie pewny

Data: 2010-09-02 19:43:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1cfa8efa-bf9c-4af8-899b-d607a8699f9ai31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

W UE był razem z pisdzielcami.

Data: 2010-09-02 11:32:31
Autor: Hans Kloss
Migalski poleciał ;)
On 2 Wrz, 19:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

W UE był razem z pisdzielcami.
I co, odleciał do ciepłych krajów? Jest nadal, w tej samej frakcji PE,
nie wchodzi jedynie w skład delegacji PiS. Cały czas jest jednak
członkiem frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów, do
której delegacja PiS należy. Dopiero jak go wykluczą z EKR (do czego
potrzebna jest zgoda większości frakcji) można będzie powiedzieć że
"poleciał" Ale skąd o takich niuansach mają wiedzieć platfonsiani
wymóżdżeńcy...
J-23

Data: 2010-09-02 20:38:17
Autor: abc
Migalski poleciał ;)
Ale skąd o takich niuansach mają wiedzieć platfonsiani
wymóżdżeńcy...
J-23

WYKSZTAŁCIUCHY (w oryginale Sołżenicyna - "obrazowanszczina") są
niewiarygodni z natury rzeczy. Usiłują zająć pozycję wymordowanej
tradycyjnej inteligencji będąc w rzeczywistości  nieposiadającą
inteligenckiego etosu podróbką.

Data: 2010-09-02 19:52:06
Autor: u2
Migalski poleciał ;)
W UE był razem z pisdzielcami.

Kulturą nie grzeszysz B.Idziu. No i podszywasz się pod osobę, którą nie
jesteś :)

Data: 2010-09-02 17:47:21
Autor: awe
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i5ofkn$16r$1news.task.gda.pl...
Coraz puściej w PiSie ;) A i średnie IQ leci na pysk ;)))

Zennon
-- -- -- -- -- -- -- -
Chcial tego.
awe

Data: 2010-09-02 17:52:23
Autor: jadrys
Migalski poleciał ;)
  W dniu 2010-09-02 17:47, awe pisze:
[...]

I pies go trącał. PiS się oczyszcza z plew.Partia może wyjść z takiego samooczyszczenia tylko mocniejsza.  a swoja drogą ciekawe czy podziękował J. Kaczyńskiemu za to co dla niego zrobił - gdyby nie Kaczyński to pies z kulawą nogą by nie słyszał o p. Migalskim... i  nie byłoby dietki  poselskiej.

Data: 2010-09-02 17:55:02
Autor: konus
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i5ofkn$16r$1news.task.gda.pl...
........A i średnie IQ leci na pysk ;)))

Zennon

To te wartosci sa u nich na tyle znaczace , ze sa mierzalne ? .
Prawde mowiac , mam watpliwosci .

kwakwa

Data: 2010-09-02 09:14:04
Autor: magdaverakosiorek
Migalski poleciał ;)
On Sep 2, 10:55 am, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@browal.pl> napisał w wiadomościnews:i5ofkn$16r$1news.task.gda.pl...
.......A i średnie IQ leci na pysk ;)))

> Zennon

To te wartosci sa u nich na tyle znaczace , ze sa mierzalne ? .
Prawde mowiac , mam watpliwosci .

kwakwa

Trzeba zbadać przeszłość Migalskiego. Kim on jest naprawde? Czy chodzi
do kościoła? Czy odmawia różaniec? Kim byli jego rodzice? Kim byli
jego dziadkowie? Kto za nim stoi? Czy to nie jest wtyka Tuska i
Putina?
Nie żdziwie się jak wstąpi do PO i wtedy wszystko będzie jasne.

magdavera

Data: 2010-09-02 18:59:02
Autor: konus
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:255ad042-f323-4bfd-92b2-bce30aa37bf2t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Putina?
Nie żdziwie się jak wstąpi do PO i wtedy wszystko będzie jasne.

Mysle , ze jego komunistyczne korzenie sa oczywiste . Mam podejrzenia , graniczace z pewnoscia , ze to naslany przez Putina i Tuska szpieg , dzialajacy z zadaniem "zdemontowania " Kaczynskiego , "obroncow krzyza" i ich pomyslu uczczenia upamietnienia "najwiekszego prezydenta na swiecie " 100 metrowym pomnikiem . To Trojanski Kon .
Hanba !, hanba ! hanba !

kwakwa

Data: 2010-09-02 19:10:48
Autor: awe
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i5ol4s$one$1news.onet.pl...

> [...]

Mysle , ze jego komunistyczne korzenie sa oczywiste . Mam podejrzenia , graniczace z pewnoscia , ze to naslany przez Putina i Tuska szpieg , dzialajacy z zadaniem "zdemontowania " Kaczynskiego , "obroncow krzyza" i ich pomyslu uczczenia upamietnienia "najwiekszego prezydenta na swiecie " 100 metrowym pomnikiem . To Trojanski Kon .

-- -- -- -- -- -- --
zadufany w sobie dupek i nic wiecej
awe

Data: 2010-09-03 16:14:00
Autor: cirrus
Migalski poleciał ;)
[...]

# Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw genialnemu wodzowi PiS-u, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza PiS odrąbie, w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa pracującego i inteligencji, w interesie walki o podwyższenie stopy życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w interesie naszej Ojczyzny. #

--
stevep

Data: 2010-09-03 08:32:58
Autor: Tomek
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomoœci news:i5ofkn$16r$1news.task.gda.pl...
Coraz puściej w PiSie ;) A i średnie IQ leci na pysk ;)))

Zennon

On nie był członkiem PiS. Jedynie sympatykiem.
Tomek

Data: 2010-09-03 09:15:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8098ba$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Żeby zostać członkiem PiS trzeba poddać się wymóżdżeniu. Jest sympatykiem i dlatego ogarnia to, co w PiS-ie się dzieje. Jego reakcja jest naturalna i dlatego jest kopany.

Data: 2010-09-03 00:30:43
Autor: zbig
Migalski poleciał ;)
On 3 Wrz, 09:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Żeby zostać członkiem PiS trzeba poddać się wymóżdżeniu. Jest sympatykiem i
dlatego ogarnia to, co w PiS-ie się dzieje. Jego reakcja jest naturalna i
dlatego jest kopany.
Jakoś mi go wcale nie żal. Zwłaszcza , że swój list okrasił całąmasą
zupełnie nieuzasadnionych pochlebstw w stosunku do kaczora.
Ale nie martwmy się o niego. Kiedyś wróci, jak już Kaczor zostanie
odsunięty przez frakcję Ziobry.

Data: 2010-09-03 16:02:05
Autor: cirrus
Migalski poleciał ;)
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c8cdfa4-e7f9-4675-a1d9-92e8baea1f0cs9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Powtórka z Dorna, ten też wyleciał pomimo czołobitności względem "geniusza" niemniejszej od Migalskiego.

--
stevep

Data: 2010-09-04 11:31:04
Autor: awe
Migalski poleciał ;)

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c80a096news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
taaaa:-)
awe

Data: 2010-09-03 16:16:01
Autor: Andrzej Adam Filip
Migalski poleciał ;)
"Tomek" <tentom@tlen.pl> pisze:
[...]

A był w klubie PiS w Europarlamenciku zanim go PiS wywalił?
Twoje precyzyjne/pedantycznie doprecyzowanie prawie nic nie zmienia :-)

Prawdziwa wiedza to świadomość rozmiarów własnej ignorancji.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Migalski poleciał ;)