Migalski - zwykly osiol ..

Data: 2012-04-29 12:35:54
Autor: Obserwator
Migalski - zwykly osiol ..

...i politykier od siedmiu bolesci, albo wtyka kremlinska, namawia do popierania Janukowicza po zamachu terrorystycznego na Ukrainie. Niemiecka dyplomacja ma racja twierdzac, ze trzeba poczynania Janukowicza bojkotowac. Popierajac Janukowicza, popiera sie bande Putina i jej terrorystyczne poczynania.

Data: 2012-04-29 15:10:36
Autor: pluton
Migalski - zwykly osiol ..
..i politykier od siedmiu bolesci, albo wtyka kremlinska, namawia do
popierania Janukowicza po zamachu terrorystycznego na Ukrainie.

To ten wspolpracownik Truppenfuhrera ?

Nullification

Data: 2012-04-29 19:49:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Migalski - zwykly osiol ..
niedziela, 29 kwietnia 2012 14:35. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Janukowicz jest Polakiem i susznie rozprawi siÄ™ z legendÄ… banderowskÄ….
Moi pradziadkowie cuden ucieklio z rzezi wołynskiej, wywiezieni do Biłgoraja w GG przez AK i Niemców.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 18:12:04
Autor: Obserwator
Migalski - zwykly osiol ..
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a):
> [...]

> popierania Janukowicza po zamachu terrorystycznego na Ukrainie.

Janukowicz jest Polakiem i susznie rozprawia siÄe z legena… banderowska..
Moi pradziadkowie cuden ucieklio z rzezi wol‚ynskiej, wywiezieni do Bilgoraja w GG przez AK i Niemców.

ty sie dobrze czujesz? Skad wiesz kto sie rozprawia? Jesli to robia jego sluzby (tak samo ukrainskie jak nasze sa polskie), to rozprawiaja sie z lehgenda banderowska, dokonujac zamachow terrorystycznych na bogu ducha winnych zwyklych obywateli?

Janukowicz taki Polak, jak z koziej d... traba..

Data: 2012-04-29 20:28:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Migalski - zwykly osiol ..
niedziela, 29 kwietnia 2012 20:12. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>

[...]

A skąd masz pewność kolego, że to robią służby? Poza niezaprzeczalnym skądinąd faktem, że są one tak samo ukraińskie jak polskie w Polsce, rosyjskie w Rosji, a nawet... amerykańskie w USA. Za tę ostatnią wtrąconą intuicję to nawet cię mogę Obserwator pochwalić.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 18:47:09
Autor: Obserwator
Migalski - zwykly osiol ..
> [...]

> sluzby (tak samo ukrainskie jak nasze sa polskie), to rozprawiaja sie z
> lehgenda banderowska, dokonujac zamachow terrorystycznych na bogu ducha

A ska…d masz pewnosc kolego, ze to robia… sluzby?

...przypuszczenie, a nie pewnosc. Nie wkladaj mi w klawiature, wlasnych projekcji na temat mojego tekstu.

Moje przypuszczenie (!!), bierze sie sie stad, ze interesuje sie polityka i czytam opinie fachowcow, a nie warzywnych i pietrzykowskich oraz glupkowatych plutow (od plucia)z GW. --

Data: 2012-04-30 18:52:32
Autor: AndrzejG
Migalski - zwykly osiol ..
Dnia Sun, 29 Apr 2012 18:47:09 +0000 (UTC), Obserwator napisa³(a):

Dlaczego obra¿asz swoich adwersarzy?

Data: 2012-04-29 19:53:36
Autor: Chiron
Migalski - zwykly osiol ..
[...]

[...]