Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Data: 2009-10-27 14:30:56
Autor: Marcin Kocur
Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
Osoba DooMiniK napisała na pl.comp.pecet:

Czy rzeczywiście jedynym wyjściem jest podłączenie wszystkiego do
głównej listwy i wyłączanie na noc? (chociaż z laptopem to tak nie
przejdzie prosto...).

Ja zawsze wyłączam wszystko na noc. Co do diod, mam taką fajną niebieską
na głośnikach Creative - jak chciałem pograć w jednego horrorka nocą (w
wymaganiach było zgaszone światło ;) ), najpierw kryłem się przed
głośnikami za kubkiem na długopisy i śrubokręty (którym BTW jest taki
śmieszny but św. Mikołaja), później znalazłem jakieś naklejki i
przywaliłem na diodę fragment z obramowania jednej z naklejek. Dalej
widać diodę, ale już nie wali po oczach.

Marcin Kocur

Data: 2009-10-27 14:13:42
Autor: kamil

"Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> wrote in message news:hc6sl3$1kg4$1news2.ipartners.pl...
[...]

Czarna tasma izolacyjna.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-27 15:03:21
Autor: tg
"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:hc6v6p$f6f$1inews.gazeta.pl...
przywaliłem na diodę fragment z obramowania jednej z naklejek. Dalej
widać diodę, ale już nie wali po oczach.

Czarna tasma izolacyjna.

potwierdzam, mam otasmowane praktycznie wszystkie diody, tasme trafilem
taka ze ledwo widac czy zaklejone diody swieca, mozna sobie wyciac
przebijakami gustowne koleczka na kazdy sprzet ;)

Data: 2009-10-27 22:40:07
Autor: geyb
Migoczące lampki - czyli Boże N arodzenie cały rok
Ja w swoich głośnikach zakleiłem tą pojebaną diodę - ona po prostu napierdala po oczach!

g.

Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok