Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Data: 2009-10-29 20:58:26
Autor: Piotr Gogolewski
Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
Wskutek reakcji <4ae6c4f7$1@news.home.net.pl>
z molekułą DooMiniK powstało:
[...]
Czy tylko ja jestem przewrażliwiony na punkcie ogromnej ilości diód,
które w obecnym sprzęcie elektronicznym potrafią zrobić dyskotekę
w nocy?

Rozumiem, że to dodatkowy koszt - ale moim zdaniem każdy taki sprzęt
powinien mieć możliwość WYŁĄCZENIA tego.

Dziurkacz do papieru + folia aluminiowa. Uzyskane krążki podkleić za pomocą folii samoprzylepnej w stosownych miejscach. Estetyczne (jeśli
dobierzemy stosoną folię i działa jak diabli (ja akurat diody lubię,
z tym że tylko tam, gdzie są *potrzebne*, znaczy się do dysków/
ethernetu w sprzęcie nieco większym niż domowe blaszaki, do portów
w 19" switchach - to dopiero choinki, :-> zawału byś dostał, etc...
:)).

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent@panoramix.net,pl -s"get pgp" }-

Data: 2009-10-31 14:53:39
Autor: kamil

"Piotr Gogolewski" <docent@panoramix-net.pl> wrote in message news:slrnhejsv2.1f0.docentsznycel.docent-net.pl...

[...]

Malo kto sypia w serwerowni, a nawet gdyby sie zdecydowal - temperatura i halas beda znacznie wiekszym zmartwieniem, niz diody. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-14 11:45:25
Autor: DooMiniK
kamil pisze:
[...]

.... śmiej się... jako dzieciak pracowałem przy monitoringu pewnego
systemu (w pomieszczeniu piszczało 7 modemów zbierających zamówienia).
Pracowałem też na nocki, nie raz przyciąłem komara na nocnej zmianie.
Po pół roku nie mogłem w domu spać, jeżeli nie włączyłem komputera
(wtedy zasilacze nie były takie ciche, jak dzisiaj...).

--
Dominik Siedlak (bachus)

Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok