Migracja abo->pre

Data: 2010-02-17 21:33:06
Autor: Grzexs
Migracja abo->pre
Czy ktoś kiedyś ćwiczył przejście z abo jednego operatora na pre-paid innego? Czy w ogóle jest to możliwe? Mam abo Ery, w kwietniu kończy mi się umowa i chciałbym bezboleśnie (czyli bez zmiany numeru i zbyt długiej przerwie w łączności). Da się, czy trzeba przez Tak-taka?
--
Grzexs

Data: 2010-02-17 13:20:20
Autor: Gambit
Migracja abo->pre
On 17 Lut, 21:33, Grzexs <grz...@gaXzeta.pXl> wrote:
[...]

Da się i to bezproblemowo. Jeśli nadal masz umowę terminową w erze to
możliwe, że zapłacisz karę za zerwanie umowy przed końcem promocji.
Jeśli wybierzesz przeniesienie na wybrany dzień (a nie zgodnie z
okresem wypowiedzenia lub na koniec promocji) to może zostać Ci
jeszcze naliczona opłata za przeniesienie numeru bez zachowania okresu
wypowiedzenia (wysokość jednego abo pomniejszona o upusty jakie
miałeś).

Data: 2010-02-17 23:00:06
Autor: axyt
Migracja abo->pre
Grzexs pisze:
[...]

W wypowiedzeniu napisz Erze że chcesz pozostawić numer aktywny w ofercie   pre-paid, po zakonczeniu umowy złóż wniosek u nowego operatora o przeniesienie. Sprawdzone, działa.

Data: 2010-02-18 08:50:44
Autor: Flo
Migracja abo->pre
axyt pisze:

W wypowiedzeniu napisz Erze że chcesz pozostawić numer aktywny w ofercie  pre-paid, po zakonczeniu umowy złóż wniosek u nowego operatora o przeniesienie. Sprawdzone, działa.

Po co ma iść do Ery wypowiedzenie składać?
Przecież nawet nie musi iść do Ery. Wszystko zrobi u nowego opka (udzielając pełnomocnictwa).

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Migracja abo->pre