Migracja do VM - warto!?

Data: 2017-03-02 22:57:39
Autor: LinFanQri
Migracja do VM - warto!?
Witam.

Posiadam jeden abonament w Play a drugi w Plusie i oba kończą się w okolicach kwietnia-maja. O ile oferta Playa jakoś się prezentuje to w Plusie chyba strony www nie aktualizowali przez ostatnie dwa lata :)

Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie. Jedyny +/-... umowa na 6 m-ęcy. Co będzie dalej?

Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

Data: 2017-03-02 23:37:45
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-02 o 22:57, LinFanQri pisze:
[...]

Ja korzystam z Redbullmobile, pakiet na 4 dni nolimitu (łącznie z MMSami) kosztuje 3zł, czyli wychodzi jakieś 22,50zł miesięcznie. Tylko trzeba co 4 dni włączać pakiet kodem USSD (ale za to, jak się pakiet skończy i danego dnia nie muszę dzwonić, to go nie włączam, co jeszcze obniża koszt miesięczny). W każdym przypadku (i bez pakietu) w sieci Play rozmowy, smsy i mmsy za darmo.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-03 11:25:22
Autor: z
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-02 o 23:37, Liwiusz pisze:
[...]

Z ciekawości. Napisz coś o sobie ogólnie oczywiście. Masz rodzinę wiek dekada, region, w jakiej branży robisz?
Chcę zrozumieć bez urazy.

Data: 2017-03-03 11:32:44
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:25, z pisze:
[...]

Przed 40, 2 dzieci, prawo/ubezpieczenia, Wwa. Dusigrosz z charakteru, urzeczywistniający dwie zasady dobrego gospodarowania:
1. Chcąc uzyskać jakiś efekt, wydać na to jak najmniej pieniędzy
2. Mając określone pieniądze, uzyskać za to maksymalny efekt.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-03 12:16:54
Autor: z
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:32, Liwiusz pisze:
[...]

Mając pod opieką 5 numerów za powiedzmy 30-40 zł miesięcznie nie opłaca mi się tak ćwiczyć druciarstwo ;-)
Po 40, dziecko hipoteka, specjalista komputerowo poligraficzny ;-), ściana wschodnia, z pensją poniżej średniej krajowej :-)

PS. To ja powinienem być chyba dusigroszem ;-)

Data: 2017-03-03 12:32:57
Autor: z
Migracja do VM - warto!?
PS.2.
Żeby nie było że jestem rozrzutny ;-)
Mam numer stacjonarny do odbierania za 1 zł/mies.
Działa na karcie sim  w całym kraju a nie tylko w strefie.
Ale o tym ciiiii bo się wyda :-)
Oczywiście da się z niego też zadzwonić.
3 numery z faktycznym nolimit (bez sms bo rzadko korzystam) za 110 zł.
+10 Giga netu na wszystkich.
O Tidalu z darmowym transferem chyba nie muszę pisać :-)
Rachunek się systematycznie obniża z kolejnymi umowami Formuła rodzinna tanieje.
Gdybym dziś podpisywał to by nie było 110 tylko pewnie z 70 zł
70/3=23,33 zł :-)

Data: 2017-03-03 12:43:07
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 12:32, z pisze:
Rachunek się systematycznie obniża z kolejnymi umowami Formuła rodzinna
tanieje.

I tego się trzymajmy. Pamiętaj jednak, że tanieje, bo są ludzie, którzy szukają taniej. Ja jestem tylko takim ekstremum, statystycznie koniecznym, wśród szukających obniżek. Wręcz jestem dumny z tego, że mogę operatora, który najbardziej się stara, wynagrodzić swoimi pieniędzmi.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-03 11:34:37
Autor: J.F.
Migracja do VM - warto!?
Dnia Fri, 3 Mar 2017 11:25:22 +0100, z napisał(a):
[...]

A co - hobby takie.
Odkryl czlowiek dziure w systemie, a nawet dwie, to korzysta.

Albo porownac oferty, przeczytac regulaminy, i zaoszczedzic 2 zl/mc.
Po co przeplacac.
A na nowy samochod i wakacje na Madagaskarze i tak go stac, bo duzo
zarabia :-)

J.

Data: 2017-03-03 12:18:11
Autor: z
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:34, J.F. pisze:
[...]

Nie mam więcej pytań ;-)

Data: 2017-03-03 07:44:31
Autor: Andrzej
Migracja do VM - warto!?
LinFanQri <xwindowsmenDELUN@gmail.com> wrote:

[...]

Bo strona Plusa jest dla jeleni :) Pisz wypowiedzenie i czekaj na kontakt,
a później bądź twardy. Połączenia do wszystkich, SMS-y na komórki, 8 GB
transferu danych - 19,99. MMS-y, CHYBA też w tym są, ale głowy nie dam -
nie używam, a nie chce mi się szukać umowy.

Data: 2017-03-04 22:23:58
Autor: LinFanQri
Migracja do VM - warto!?
W dniu 03.03.2017 o 07:44, Andrzej pisze:
[...]

Można złożyć wypowiedzenie umowy - czekać na kontakt - a w razie niepowodzenia negocjacji "przenieść" numer do innej sieci? Nie chciałbym stracić nr który posiadam od ery dinozaurów :/ W jakimś limicie czasowym muszę się zmieścić?

Data: 2017-03-04 23:56:19
Autor: J.F.
Migracja do VM - warto!?
Dnia Sat, 4 Mar 2017 22:23:58 +0100, LinFanQri napisał(a):
[...]

Mozna, tylko u mnie sie to trwalo 2 miesiace, w tym kawalek bez
telefonu :-)

Najpierw TM nie chcial zadzwonic i negocjowac, potem ja troche
zwleklem, potem sie okazalo ze przeniesienie, ktore niby powinno dac
sie w 24h zalatwic, z braku salonu operatora musi byc przez kuriera i
z okazji jakiegos swieta trwa tydzien. A jak juz nowy laskawie zechce żądanie elektronicznie wyslac, to "nie ma takiego numeru".
Tu musze T-Mobile pochwalic, bo dalo sie numer wznowic, dzwonie do
nju, prosze o powtorke ... i dostaje termin za 2 miesiace.
"Bo pan zaznaczyl na wniosku 'zgodnie z terminem wypowiedzenia", i
taki termin wyznaczyl stary operator ...

J.

Data: 2017-03-03 09:14:06
Autor: Chris
Migracja do VM - warto!?
[...]

#BEZLIMITU
ważny miesiąc
+ 3 GB Aktywuj darmowe 3GB wysyłając kod *222*333#
4 GB dla nowego numeru
5 GB dla przenoszących numer
Minuty bez limitu
SMS bez limitu
Minuty
do virgin i play bez limitu
Koszta - 29 zł odnawiane co miesiąc, co miesić jak sie chce można zmieniać wariant umowy.

Mam VM od chyba 2 lat i brak problemów.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-03 10:15:46
Autor: Singapur
Migracja do VM - warto!?
W T-Mobile jest oferta:

Jeśli masz kartę sim prepaid (bez abonamentu), to przechodząc z karty na abonament 24 miesiące, otrzymujesz rozmowy do wszystkich PL sieci komórkowych i na telefony stacjonarne no limit, SMS + MMS no limit, oraz 5GB transferu do sieci Internet za kwotę 19,99zł brutto

Data: 2017-03-03 10:27:26
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 10:15, Singapur pisze:
[...]

Jest gdzieś ta oferta na stronie?

L.

Data: 2017-03-03 11:04:22
Autor: Singapur
Migracja do VM - warto!?
W dniu 03.03.2017 o 10:27, Liwiusz pisze:
Jest gdzieś ta oferta na stronie?

Taką ofertę otrzymałem dzisiaj od konsultanta dzwoniąc na infolinię. Pytałem o możliwość przeniesienia 3 kart sim z firmy w obcej sieci do T-mobile, bez aparatów telefonicznych.

Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0013551.pdf

Ona jest trochę uboższa, bo bez sms, i mms. To jest oferta bez urządzenia.

Data: 2017-03-03 11:14:04
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:04, Singapur pisze:
Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem
informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0013551.pdf

Tą ofertą nie ma co sobie głowy zawracać.

> przeniesienia 3 kart sim

W hurcie taniej. Tylko po co mi 3 karty SIM z nolimitem w tmobile?

--
Liwiusz

Data: 2017-03-09 22:05:45
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Fri, 3 Mar 2017 11:04:22 +0100, Singapur
<radiolinia@zmyslona-domena.cz> wrote:

3 kart sim z firmy

Po pierwsze - 3 karty, po drugie - firma. Trochę ine warunki niż dla
fizycznych.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-03 10:29:39
Autor: Chris
Migracja do VM - warto!?
[...]

Ja i tak nie mogę mieć abo w T-M więc mnie to nie rusza.
Ale faktycznie dla stałych klientów mają fajne oferty w tym rodzinne na kilka tel.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-09 22:07:17
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Fri, 3 Mar 2017 10:29:39 +0100, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

Ale faktycznie dla stałych klientów mają fajne oferty w tym rodzinne na kilka tel.

Jak ja emigrowałem z TM to niewiele mi mogli zaoferować. W sumie na
przejściu z TM do VM na dwóch numerach jestem rocznie do przodu jakieś
700 zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-03 10:59:59
Autor: J.F.
Migracja do VM - warto!?
Dnia Thu, 2 Mar 2017 22:57:39 +0100, LinFanQri napisał(a):
[...]

A dalej bedziesz mogl wybrac inna, lepsza umowe :-)
te ~26 zl to teraz standard.

Tylko warunki przeczytaj, zeby cie nie wrobili tak jak T-- mobile.

Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

Z drobnymi klopotami.

J.

Data: 2017-03-04 22:29:26
Autor: LinFanQri
Migracja do VM - warto!?
W dniu 03.03.2017 o 10:59, J.F. pisze:

Tylko warunki przeczytaj, zeby cie nie wrobili tak jak T-- mobile.
Rozwiniesz?

Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

Z drobnymi klopotami.

Brak telefonu przez 24h czy dłużej? A może jeszcze coś innego?

Data: 2017-03-04 23:43:20
Autor: J.F.
Migracja do VM - warto!?
Dnia Sat, 4 Mar 2017 22:29:26 +0100, LinFanQri napisał(a):
W dniu 03.03.2017 o 10:59, J.F. pisze:
Tylko warunki przeczytaj, zeby cie nie wrobili tak jak T-- mobile.
Rozwiniesz?

Umowa na 6 miesiecy ... to potem cena rosnie :-)
(tzn w T-M tak jest)

Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?
Z drobnymi klopotami.
Brak telefonu przez 24h czy dłużej? A może jeszcze coś innego?

Dwie wizyty w salonie, bo za pierwszym razem cos im nie wyszlo.

J.

Data: 2017-03-03 11:39:35
Autor: WAM
Migracja do VM - warto!?
On Thu, 2 Mar 2017 22:57:39 +0100, LinFanQri
[...]

W play znajdziesz ofertę za 25 zł no limit rozmowy, no limit sms, 6 GB
danych (niewykorzystane kumulują się na kolejne okresy bez limitu
czasowego). W każdej chwili można uciec bo oferta na kartę:
http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/formula-unlimited/
Mozna wplacic większą kwotę np 100 zł i mieć na 4 miesiące z głowy. Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna
spożytkować na mms (przez 30 dni od ostatniego zasilenia, kolejne
zasilenie w ciągu 30 dni powiększa kwotę i przedłuża okres do pełnych
30 dni).

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-03-04 01:02:20
Autor: Akarm
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:39, WAM pisze:

 MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
korzystam.

Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna
spożytkować na mms

Nie ma to jak dobra rada. :D

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-04 13:11:03
Autor: WAM
Migracja do VM - warto!?
On Sat, 4 Mar 2017 01:02:20 +0100, Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

[...]

Dla pytającego nie ma znaczenia ale napisałem również dla innych.

WAM

Data: 2017-03-04 08:02:53
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:39, WAM pisze:
Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna

A nie 15%?

--
Liwiusz

Data: 2017-03-04 13:14:32
Autor: WAM
Migracja do VM - warto!?
On Sat, 4 Mar 2017 08:02:53 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2017-03-03 o 11:39, WAM pisze:
Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna

A nie 15%?
Istotnie, pomyliłem się.
Standardowo jest 15% na FB dla każdej kwoty a na stronie play.pl 15%
dla kwot powyżej 25 zł. Bywają też większe % czasem ale one wszystkie
mają znaczenie tylko dla tych co ślą mmsy. A 30% jest w innej taryfie.

WAM

Data: 2017-03-04 17:16:52
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-04 o 13:14, WAM pisze:
[...]

Od +50% do +200% jest w ramach jednodniowych promocji doładowań - co kilka miesięcy - zwykle od sumy 50zł.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-03 23:26:56
Autor: Smok Eustachy
Migracja do VM - warto!?
W dniu 02.03.2017 o 22:57, LinFanQri pisze:
Witam.

/.../
Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

Bezboleśnie - na kartę.
A reklamuje się ktoś z abo 19.90.

Data: 2017-03-09 22:08:32
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Fri, 3 Mar 2017 23:26:56 +0100, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

A reklamuje się ktoś z abo 19.90.

Chyba Premium Mobile.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-10 11:39:56
Autor: Chris
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-09 o 22:08, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
Premium Mobile

Tylko że tam masz zasięg tylko z sieci Plus a nie zawsze mają dobre pokrycie.
Ja tam wolę mieć Virgin i mieć zasięg Play, T-M, Plus.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-04 01:06:37
Autor: Akarm
Migracja do VM - warto!?
[...]

Bezboleśnie ale długo, chyba ponad 5 dni. Nie pamiętam już, bo to w 2015 roku było.
Ale nie na abonament. Za 19 zł miesięcznie mam bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe, 30 SMS i 300 MB.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-09 22:02:03
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Thu, 2 Mar 2017 22:57:39 +0100, LinFanQri
<xwindowsmenDELUN@gmail.com> wrote:

Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za free i jeszcze trochę internetu.

W VM prepaid za 29 zł. masz wszystko do wszystkich + 8 GB netu. Bez
żadnej umowy terminowej.

Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

Ja przenosiłem dwa numery z abo T-Mobile na VM pre-paid. Bezboleśnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-12 10:33:25
Autor: LinFanQri
Migracja do VM - warto!?
W dniu 02.03.2017 o 22:57, LinFanQri pisze:

[ciach]

Dokumenty złożone. Czekam z niecierpliwością co z tego wszystkiego wyjdzie :) Po części również... co na to "konkurencja" :)

Migracja do VM - warto!?