Migracja do VM - warto!?

Data: 2017-03-03 09:14:06
Autor: Chris
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-02 o 22:57, LinFanQri pisze:
Witam.

Posiadam jeden abonament w Play a drugi w Plusie i oba kończą się w
okolicach kwietnia-maja. O ile oferta Playa jakoś się prezentuje to w
Plusie chyba strony www nie aktualizowali przez ostatnie dwa lata :)

Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za
free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie. Jedyny +/-...
umowa na 6 m-ęcy. Co będzie dalej?

#BEZLIMITU
ważny miesiąc
+ 3 GB Aktywuj darmowe 3GB wysyłając kod *222*333#
4 GB dla nowego numeru
5 GB dla przenoszących numer
Minuty bez limitu
SMS bez limitu
Minuty
do virgin i play bez limitu
Koszta - 29 zł odnawiane co miesiąc, co miesić jak sie chce można zmieniać wariant umowy.

Mam VM od chyba 2 lat i brak problemów.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-03 10:15:46
Autor: Singapur
Migracja do VM - warto!?
W T-Mobile jest oferta:

Jeśli masz kartę sim prepaid (bez abonamentu), to przechodząc z karty na abonament 24 miesiące, otrzymujesz rozmowy do wszystkich PL sieci komórkowych i na telefony stacjonarne no limit, SMS + MMS no limit, oraz 5GB transferu do sieci Internet za kwotę 19,99zł brutto

Data: 2017-03-03 10:27:26
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 10:15, Singapur pisze:
[...]

Jest gdzieś ta oferta na stronie?

L.

Data: 2017-03-03 11:04:22
Autor: Singapur
Migracja do VM - warto!?
W dniu 03.03.2017 o 10:27, Liwiusz pisze:
Jest gdzieś ta oferta na stronie?

Taką ofertę otrzymałem dzisiaj od konsultanta dzwoniąc na infolinię. Pytałem o możliwość przeniesienia 3 kart sim z firmy w obcej sieci do T-mobile, bez aparatów telefonicznych.

Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0013551.pdf

Ona jest trochę uboższa, bo bez sms, i mms. To jest oferta bez urządzenia.

Data: 2017-03-03 11:14:04
Autor: Liwiusz
Migracja do VM - warto!?
W dniu 2017-03-03 o 11:04, Singapur pisze:
Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem
informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0013551.pdf

Tą ofertą nie ma co sobie głowy zawracać.

> przeniesienia 3 kart sim

W hurcie taniej. Tylko po co mi 3 karty SIM z nolimitem w tmobile?

--
Liwiusz

Data: 2017-03-09 22:05:45
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Fri, 3 Mar 2017 11:04:22 +0100, Singapur
<radiolinia@zmyslona-domena.cz> wrote:

3 kart sim z firmy

Po pierwsze - 3 karty, po drugie - firma. Trochę ine warunki niż dla
fizycznych.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-03 10:29:39
Autor: Chris
Migracja do VM - warto!?
[...]

Ja i tak nie mogę mieć abo w T-M więc mnie to nie rusza.
Ale faktycznie dla stałych klientów mają fajne oferty w tym rodzinne na kilka tel.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-03-09 22:07:17
Autor: jerzu.xyz
Migracja do VM - warto!?
On Fri, 3 Mar 2017 10:29:39 +0100, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

Ale faktycznie dla stałych klientów mają fajne oferty w tym rodzinne na kilka tel.

Jak ja emigrowałem z TM to niewiele mi mogli zaoferować. W sumie na
przejściu z TM do VM na dwóch numerach jestem rocznie do przodu jakieś
700 zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Migracja do VM - warto!?