Migracja między telefonami z Androidem.

Data: 2016-10-07 12:36:54
Autor: atm
Migracja między telefonami z Androidem.
On 07.10.2016 12:27, Marcin G. wrote:
Zdjęcia i dokumenty przenieść łatwo, z kontaktami już gorzej.
Gdy ściągnąłem na nowy telefon kontakty z konta google, wysłane tam
wcześniej ze starego telefonu, to okazało się, że większość kontaktów na
nowym ma numery telefonów wpisane do pozycji notatka.
Przy poprzedniej migracji jakieś dwa lata temu było podobnie.
Pytanie czego nie wymagającego roota używacie do przenoszenia historii
połączeń, SMSów/MMSów oraz ustawień zainstalowanych aplikacji?

Nie wiem jaki masz telefon, ale w LG i Samsungu nie mialem najmniejszego problemu z zapisaniem wszystkich numerow do jednego pliku. W aplikacji Kontakty jest odpowiednia pozycja.

Data: 2016-10-13 09:31:51
Autor: Marcin G.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57f77ac7$0$641$65785112@news.neostrada.pl...

Nie wiem jaki masz telefon, ale w LG i Samsungu nie mialem najmniejszego problemu z zapisaniem wszystkich numerow do jednego pliku. W aplikacji Kontakty jest odpowiednia pozycja.

Chyba w każdym telefonie z Androidem jest funkcja importu/exportu z aplikacji Kontakty i to zadziałało, ale wcześniej próbowałem synchronizacji przez konto, która zawiodła.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Migracja między telefonami z Androidem.