Migracja między telefonami z Androidem.

Data: 2016-10-10 20:47:29
Autor: Grzexs
Migracja między telefonami z Androidem.
Pytanie czego nie wymagającego roota używacie do przenoszenia historii
połączeń, SMSów/MMSów oraz ustawień zainstalowanych aplikacji?

Ja się kiedyś wkurzyłem robię to tak: eksportuję całą książkę w formacie vCard z telefonu dawcy, patrzę jak jest zrobiona (niby jeden standard, ale interpretacji wiele), potem jakiś kontakt z telefonu biorcy (z możliwie wieloma szczegółami) i też się przypatruję.

Potem szybko dostosowuję programik, który przekształca jeden format w drugi i importuję całą książkę.

Ja sobie sam napiszesz, to będziesz mieć dokładnie to, co chcesz i nie ma bata.

--
Grzexs

Data: 2016-10-15 00:38:46
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 10 października 2016 20:47:37 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

Potem szybko dostosowuję programik, który przekształca jeden format w drugi i importuję całą książkę.

Ja sobie sam napiszesz, to będziesz mieć dokładnie to, co chcesz i nie ma bata.

A najlepiej wychodzi na wlasnorecznie skonstruowanym telefonie ;)

Data: 2016-10-18 04:49:30
Autor: Grzexs
Migracja między telefonami z Androidem.
Ja sobie sam napiszesz, to będziesz mieć dokładnie to, co chcesz i nie
ma bata.

A najlepiej wychodzi na wlasnorecznie skonstruowanym telefonie ;)

Chciałbym móc zrobić sobie telefon z dokładnie takimi funkcjami i z takim wyglądem, jaki dokładnie chcę. Może kiedyś będzie to możliwe.

--
Grzexs

Data: 2016-10-18 10:57:37
Autor: re

[...]