Migracja z Aster do UPC i problem z fakurą.

Data: 2013-03-26 22:33:08
Autor: rageofhonor
Migracja z Aster do UPC i problem z fakurą.
Mam pewien problem. Przeszedłem z Aster do UPC i dzisiaj dostałem fakturę na całkiem inną kwotę niż się umawiałem i kwoty poszczególnych usług się nie zgadzają z tym co mi obiecano i co miałem przedtem. W BOK mówią mi żeby zapłacić zawyżoną o 114 PLN fakturę a potem zrobią korektę. Teraz zastanawiam się czy ta faktura jest ważna bo data wystawienia faktury jest z dnia w którym nie miałem jeszcze podpisanej umowy z UPC. A nie jest to proforma.

Na dodatek by zrobić korektę to kolejna faktura musiała być zerowa a następna też trochę pomniejszona. Nie wiem co się bardziej opłaca? Korygować 2 faktury trzy tylko jedną.

Czy faktura przed podpisaniem umowy jest ważna? Bo mi się wydaje że nie.

Data: 2013-03-26 22:50:37
Autor: Mr. Misio
Użytkownik rageofhonor napisał:
[...]

Coz. JA si euparlem. I nie odpuscilem

Poprosilem o pokazanie aneksu do umowy ktora mam lub innej umowy ktora podpisalem.

Efekt byl taki, ze mam jak mialem na umowie z Aster.

Moga sie w trabke cmoknac. Licza na naiwniakow, co nie bede swojego dochodzic. Fakt, kosztowalo mnie to 3 rozmowy i wyslanie oficjalnego pisma faksem (bo na boku to sie nie dogadasz zobowiazujaco - mowia jedno, robia po swojemu).

[...]

Potargac :) Ewentualnie odpisac, ze faktura jest niezgodna z umowa, bo wedle umowy za ten okres masz nic nie dostac. MAsz dostac za wtedy a wtedy na tyle a tyle - niech sobie zobacza do umowy jak nie wiedza co i jak wystawiac.

Data: 2013-03-27 22:14:36
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kit578$iod$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak im powiedziałem że fatrura jest nie ważna bo została wystawiona przed podpisaniem umowy to powiedzieli bym nie płacił obecnej faktury tylko tą która będzie w przyszłym miesiącu. A korektę będą dopiero robili w maju. Nie wiem czy tak trudno wystawić fakturę korygującą? Reasumując: abonament wynosi 105,  faktura migracyjna powinna być na kwotę około 108,36 a wystawili na 222,62 czyli o 114,26 za dużo. Żeby to skorygować jeden miesiąc powinien być na 0 a kolejny obniżony o parę złotych. Oczywiście obiecywali że nie wyłączą usług i że nie naliczą odsetek. Dla pewności zapisałem sobie datę i godzinę. Jak by co to potwierdzi to ich nagranie.

Migracja z Aster do UPC i problem z fakurą.