Migracja z +GSM -> LongPlay 99 ale co po roku

Data: 2010-08-15 18:45:42
Autor: tl
Migracja z +GSM -> LongPlay 99 ale co po roku

Użytkownik "Waldek" <wal..spam@interia.pl> napisał w wiadomości news:q71hhcy$iodr$f98news.hotmail.com...
Witam. Mam taki problem. Od poczatku sieci jestem w +GSM
ale przedluzajac umowe po raz kolejny (bez telefonu) dostaje
o wiele gorsze warunki niz te ktore oferuje Play.

500 min. do wszystkich w Play wystarcza mi w zupelnosci.

Boje sie jednak co bedzie za rok jak juz skonczy sie
"okres ochronny" dla Play i... moga po roku zaproponowac
diametralnie gorsza umowe.

Co o tym myslicie?

Niedługo sprzedają plusa, a kto by chciał zostać w takim sprzedanym plusie .... :-DDD
Playa sprzedadzą później. Zawsze to jakieś pocieszenie, być  sprzedanym później niż prędzej. :-DDD

Data: 2010-08-15 21:06:58
Autor: Piotr M
Dnia 15-08-2010 o 18:45:42 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Czy ja wiem.. Za to pierwsi co pokupowali to może jacyś lepsi, bo i bić  się musieli o to co było. A ostatni co kupi, to już taki co kupuje co mu  zostało i nikt już nie chce bo każdy ma, hehe ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Migracja z +GSM -> LongPlay 99 ale co po roku