Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Ro k Ważności Konta a czas dostępności środkó w na koncie

Data: 2013-02-05 17:05:13
Autor: Krystek
Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Ro k Ważności Konta a czas dostępności środkó w na koncie
Sprawiłem sobie zwykły starter pre-paid (bez karty USIM ;), do starszych telefonów) oferty Play na Kartę za 5 złotych. Krótkim kodem zmigrowałem na ofertę Play na Kartę Rok Ważności Konta. Otrzymałem SMS-em komunikat, że w ciągu 24h przeniosą mój numer do nowej oferty.

Po dwóch godzinach sprawdziłem kodem w jakiej ofercie jest teraz mój numer i wyświetliło mi nazwę tej nowej oferty: Play na Kartę Rok Ważności Konta.

Sprawdziłem też stan środków na koncie i system informuje mnie, że 5 zł dostępne w starterze na koncie jest ważne do 11 lutego 2012. Czy to poprawny komunikat, czy też faktycznie mi przepadną te środki przy roku ważności konta na połączenia wychodzące? Rozumiem, że jeśli doładuję teraz konto to czas życia środków na koncie przedłuży się do roku? Chciałbym tylko wiedzieć, czy ta 5-tka mi nie przepadnie i czy mozna ufać komunikatom z platformy Play...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-05 17:17:10
Autor: kowtow
Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności środków na koncie
Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

Data: 2013-02-05 17:30:17
Autor: Krystek
W dniu 2013-02-05 17:17, kowtow pisze:
Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

Dzięki. Zatem doładuję konto przed upływem terminu ważności aktualnej kwoty na koncie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-05 19:18:40
Autor: Diabełson
W dniu 2013-02-05 17:30, Krystek pisze:
[...]

Oczywiście. Jaki masz telefon?

--
  F'pockokah :D

Data: 2013-02-08 00:00:05
Autor: Krystek
Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności śro dków na koncie
W dniu 2013-02-05 17:17, kowtow pisze:
Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

No to jeszcze pytanie dodatkowe: zgodnie z informacjami ze strony <http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/play-na-karte-rok-waznosci/5.html> mając już taryfę Play na Kartę Rok Ważności Konta włączyłem sobie krótkim kodem bonus - All Inclusive Rozmowy w Play (wybierz kod *163*4# i zatwierdź zieloną słuchawką). Dostałem SMS-em komunikat, że moja taryfa w ciągu 24h zostanie zmieniona na Play Fresh. To w końcu będę miał ten bonus, czy rok ważności konta? Bardziej namotać nie mogli.

K.

PS: Na tej stronie <http://www.play.pl/promocja/play-karta/all-inclusive-rozmowy/> żeby włączyć All Inclusive Rozmowy sugerują aktywację innym krótkim kodem (wpisz i zatwierdź kod *111*33*5#). Więc jak ma być dobrze?

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-08 15:17:57
Autor: dizel
Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności środków na koncie
On Fri, 08 Feb 2013 00:00:05 +0100, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
wrote:

[...]

No bo to nie jest żaden bonus tylko jedna z taryf play fresh
nazywająca się play fresh darmowe rozmowy i smsy w play.Po całkowitej
migracji ważność konta pozostaje bez zmian, w tej taryfie po każdym
doładowaniu od 5pln masz roczną ważność konta. Darmowe rozmowy i smsy
w play masz zależnie od kwowty doładowania na tyle dni, 5,10,30,50. Po
tym okresie żeby mieć dalej darmo w play to albo doładowujesz konto
ponownie albo wykupujesz pakiet nieograniczone rozmowy w play za 10pln
na 30. Tyle że już wtedy każdy sms nawet do play będzie płatny 9gr.

PS: Na tej stronie <http://www.play.pl/promocja/play-karta/all-inclusive-rozmowy/> żeby włączyć All Inclusive Rozmowy sugerują aktywację innym krótkim kodem (wpisz i zatwierdź kod *111*33*5#). Więc jak ma być dobrze?

To jest obojętne którym kodem, najlepiej to wpisz *163# i wybierz
odpowiednią taryfę. Tak jak pisałem wyżej najpierw nazywała się ta taryfa Play fresh
darmowe rozmowy i smsy w play, potem zmienili na all inclusive rozmowy
w play, a teraz to nazywają bonusem:)

Pozdrawiam

Data: 2013-02-08 16:15:34
Autor: Krystek
wrote:

[...]

Dziękuję za odpowiedź. Ale fakt faktem zamieszali i to mocno. Bo nigdzie tam nie ma informacji, że się zmieni taryfa po wybraniu bonusa (wiem, że była taka taryfa jak Play Fresh), ale już (przynajmniej oficjalnie) jej nie ma i tak jak piszesz, ma inną nazwę. "Ja tu widzę niezły burdel" ;)

W Orange bonus to bonus. Gdy wysyłam krótki kod czy jakiś SMS do aktywacji to nie dostaję w zamian informacji zwrotnej o zmianie taryfy. Strasznie to mylące.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Ro k Ważności Konta a czas dostępności środkó w na koncie