[T] Migracja z taryfy zwyklej na biznes - mozliwe?

Data: 2012-08-06 17:32:08
Autor: Mateusz Papiernik
[T] Migracja z taryfy zwyklej na biznes - mozliwe?
Hej,

Posiadam w T-mobile taryfe kupowana jako osoba prywatna w marcu 2011 -
Rodzina 80. Serwis i-BOA pokazuje, ze umowa traci waznosc w lipcu 2013,
wiec jeszcze szmat czasu.

W tzw. miedzyczasie stalem sie posiadaczem dzialalnosci gospodarczej i
chcialbym skorzystac z tej okazji i przejsc do taryfy biznes, a przy
okazji wziac nowa sluchawke.

Niestety, w salonie T-mobile poinformowano mnie, ze nie ma szans.
Owszem, moga istniejaca taryfe przepisac mi na DG, zebym mial bardziej
klarowna kwestie wrzucania tego w koszty - ale ze zmianami w planie
taryfowym musze czekac do konca umowy.

Czy ten idiotyzm to prawda? Faktycznie T-Mobile nie przewiduje opcji
migracji miedzy abonamentami? Chetnie zaplace im wiekszy abo przy tej
migracji - ale najwyrazniej maja to w ciemnym zadzie i nie sa
zainteresowani wspolpraca.

Jezeli faktycznie "se ne da" - czy mam jakies inne opcje, np. zmiana
operatora? Przy takim czasie do konca umowy zrywanie kontraktu z T-M
wydaje sie bardzo kiepskim posunieciem finansowo. Juz wolalbym po prostu
kupic telefon w sklepie i zostac przy tej taryfie co jest - ale nie
ukrywam, ze mocno mi brakuje wiekszej ilosci MB transmisji danych.

Z gory dzieki za wszelkie wskazowki,

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2012-08-06 23:34:17
Autor: boxfish
W dniu 2012-08-06 17:32, Mateusz Papiernik pisze:

W tzw. miedzyczasie stalem sie posiadaczem dzialalnosci gospodarczej i
chcialbym skorzystac z tej okazji i przejsc do taryfy biznes, a przy
okazji wziac nowa sluchawke.

Każdy by chiał nowy telefon na rok przed końcem umowy

[...]

A umiejetność czytania zawieranej umowy ? jak dla mnie idiotyzm to podpisywanie czegos a potem awanturowanie się że "umowa nie przewiduje ..."

[...]

ale czego ty oczekujesz, masz ważna umowę i wybór: albo zrywasz albo nie :-) ew. czytasz warunki umowy, którą podpisałeś i już wiesz wszystko.

Data: 2012-08-07 11:39:24
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 8/6/2012 23:34, boxfish pisze:
Każdy by chiał nowy telefon na rok przed końcem umowy

To fakt. Niemniej sytuacja w ktorej chce sie nowy telefon tak po prostu, a chce sie 3x zwiekszyc abonament, przemigrowac do taryfy dla firm (z bardzo duza szansa na kolejne numery u nich lada moment) _i_przy_okazji_ wziac nowa sluchawke moglyby byc rozpatrywane w nieco inny sposob. Zarobiliby na tej migracji - ale jezeli elastycznosc operatora w postaci twardej nierenegocjowalnej umowy jest zerowa, to coz. Nie bede sie szarpal. Odpowiedz otrzymalem, telefon kupie w sklepie, i tyle w temacie. Dzieki za pomoc.

A umiejetność czytania zawieranej umowy ? jak dla mnie idiotyzm to
podpisywanie czegos a potem awanturowanie się że "umowa nie przewiduje ..."

Po pierwsze nie awanturuje sie, tylko pytam. Po drugie, doskonale znam postanowienia swojej umowy. Kwestie zwiekszania wysokosci abonamentow i migracji do wyzszych taryf sa dosc mocno niedoprecyzowane.

ale czego ty oczekujesz, masz ważna umowę i wybór: albo zrywasz albo nie
:-) ew. czytasz warunki umowy, którą podpisałeś i już wiesz wszystko.

No wlasnie w tym rzecz, ze nie wiem wszystkiego, bo umowa precyzuje bardzo duzo rzeczy, ale rownie wiele nie precyzuje. Poza tym, wszystkie poprzednie umowy mnie nauczyly, ze jej ramowe postanowienia to jedno, a operatorzy bardzo czesto oferuja indywidualne rozwiazania ktore maja sie nijak do tego co teoretycznie powinno byc mozliwe.

Data: 2012-08-07 12:00:43
Autor: boxfish
W dniu 2012-08-07 11:39, Mateusz Papiernik pisze:

[...]

Idź do punktu obsługi, powiedz że chcesz 3 numery w taryfie biznesowej w tym jedne z przeniesienia. Za "szansę na kolejene numery" to raczej nawet dziecko nic ci nie da.

Data: 2012-08-07 13:58:13
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 8/7/2012 12:00, boxfish pisze:
Idź do punktu obsługi, powiedz że chcesz 3 numery w taryfie biznesowej w
tym jedne z przeniesienia. Za "szansÄ™ na kolejene numery" to raczej
nawet dziecko nic ci nie da.

To jest myśl. Dzięki.