Migracje bożych ptaszków niesioł/prosiak/pijak

Data: 2018-01-30 07:50:41
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Migracje bożych ptaszków niesioł/prosiak/pijak
 Wielce Czcigodny Stefan Niesiołowski, wespół z Wielce Czcigodnym Jackiem Protasiewiczem i do niedawna jeszcze zewnętrznie podobnym do prosięcia panem Michałem Kamińskim, ,,rozważają" przejście do Polskiego Stronnictwa Ludowego.

Wprawdzie jeszcze zima w pełni, ale widzimy, że polityczne migracje bożych ptaszków już się rozpoczynają, więc tylko patrzeć, jak zerwą się do lotu chmary gawronów. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4132

Data: 2018-01-31 05:14:40
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 16:50 Bombardier Dąs vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

[...]

A co z micakkievicowskim ryjem?

--
stevep

Migracje bożych ptaszków niesioł/prosiak/pijak