Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy

Data: 2012-03-04 12:25:48
Autor: abc
Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy
Nowak jest fanem trylogii "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena, irlandzkiej
grupy U2 oraz piłki nożnej. Regularnie gra w piłkę nożną, m.in. z Tuskiem.

"Religią panującą w PO jest piłka nożna. Co tydzień gram z moimi
przyjaciółmi w piłkę w Gdańsku, a w czasie obrad Sejmu kopiemy piłkę z
posłami PO w Warszawie" - pisał w swoim życiorysie. Zwyciężył w internetowym
plebiscycie na najprzystojniejszego polityka.

Więcej
http://forsal.pl/artykuly/567064,slawomir_nowak_minister_infrastruktury_zyciorys.html

Data: 2012-03-04 03:36:10
Autor: Marek
On Mar 4, 12:25 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nowak jest fanem trylogii "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena, irlandzkiej
grupy U2 oraz piłki nożnej. Regularnie gra w piłkę nożną, m.in. z Tuskiem.

W tv ciagle powtarzaja, ze armia psychologow udala sie w celu
pomagania poszkodowanym  i rodzinom ofiar.
Niestety, tuz po katastrofie, nie bylo tam smiglowca, poniewaz nie
posiadaja smiglowcow, ktore moga latac w nocy...

Data: 2012-03-04 12:40:39
Autor: abc
Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy
Ze strony http://www.transport.gov.pl/2-482be1a920074-1795060-p_1.htm

Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej Sławomir Nowak jest w
drodze na miejsce zderzenia pociągów w Szczekocinach k. Zawiercia.

Minister jest w stałym kontakcie z wojewodą śląskim, służbami ratunkowymi
oraz z przedstawicielami przewoźnika. Na miejsce wypadku udaje się również
Państwowa Komisja Badania Wypadków Kolejowych.

Data: 2012-03-04 12:42:19
Autor: u2
W dniu 2012-03-04 12:36, Marek pisze:
Niestety, tuz po katastrofie, nie bylo tam smiglowca, poniewaz nie
posiadaja smiglowcow, ktore moga latac w nocy.

Nie siej  paniki, trzy osrodki LPR (nie mylic z partyjka romka) sa
obecnie przystosowane do dyzurow nocnych.

Data: 2012-03-04 03:49:28
Autor: Marek
On Mar 4, 12:42 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Nie siej  paniki, trzy osrodki LPR (nie mylic z partyjka romka) sa
obecnie przystosowane do dyzurow nocnych.

Powtarzam to, co przed chwila w tv mowili...
Maja takie nowe, rzeczywiscie, ktore moga w nocy latac, ale sa we
Wroclawiu i gdzies jeszcze...
Poza tym sa w fazie testowania...

Data: 2012-03-04 12:49:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ef0c4991-3b55-40c8-8a1e-1e411c82359ds7g2000vby.googlegroups.com...
[...]

======================================

A ja głupi myślałem, że ta umiejętność jest przypisywana pilotom. Teraz już wiem, że mamy śmigłowce, które latają w dzień. A może istnieją inne środki lokomocji, które poruszają się same?

Data: 2012-03-04 04:02:46
Autor: Marek
On Mar 4, 12:49 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A ja głupi myślałem, że ta umiejętność jest przypisywana pilotom. Teraz już
wiem, że mamy śmigłowce, które latają w dzień. A może istnieją inne środki
lokomocji, które poruszają się same?

Myslales, ze do latania w nocy wystarczy miec pilotow ze zdolnosciami
nietoperza ?

Data: 2012-03-04 14:51:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:2ab37b89-538e-4286-b1f9-ce5a08ebc63dk24g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Obecne śmigłowce i inne latające urządzenia są wyposażone w urządzenia, które umożliwiają latanie w trudnych warunkach pogodowych, bez widoczności ziemi, także nocą. To jest bodajże nazywane avioniką, czy jakoś tak. Mieli to nawet w Smoleńsku, tylko jakoś nie umieli tego obsługiwać, bo liczyli, że ruskie za nich wylądują.

Sądzę, że chodzi o lądowanie w nocy na przygodnych lądowiskach. I do tego, jak sądzę, potrzebne jest odpowiednie oświetlenie terenu lądowiska, które jest zamontowane na śmigłowcu.

Cytacik:
# Nowe maszyny jeszcze nie latają nocą, bo trwa szkolenie pilotów. #

Implantują im radiolokatory, podobne nietoperzom? Bo nic nie napisano o przeróbce śmigłowców.

a tu link: http://www.rp.pl/artykul/22,649675-23-nowe-helikoptery-lataja-do-pacjentow.html

A tu jeszcze jeden:
http://www.uwazamrze.pl/artykul/724083,801396-23-nowe-helikoptery-lataja-do-pacjentow.html

i tam napisano: "Polska wymieniła wszystkie śmigłowce ratownictwa medycznego.  - Dzięki temu LPR (Lotnicze Pogotowie Ratunkowe - przyp. red.) jest w ogóle w stanie funkcjonować. Śmigłowce Mi-2, którymi wcześniej dysponowaliśmy, nie spełniały standardów unijnych i trzeba je było wycofać do 2010 r. - mówi Robert Gałązkowski, szef pogotowia. Nowe helikoptery mają jeszcze jedną zaletę - mogą latać w nocy.

Data: 2012-03-04 21:54:32
Autor: pluton
Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy
Gałązkowski, szef pogotowia. Nowe helikoptery mają jeszcze jedną zaletę -
mogą
latać w nocy.

A lądować ?

Nullification

Data: 2012-03-04 13:27:57
Autor: Marek
On Mar 4, 9:54 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Gałązkowski, szef pogotowia. Nowe helikoptery mają jeszcze jedną zaletę -
mogą
> latać w nocy.

A lądować ?

Nullification

Z tym moga miec klopoty...

Data: 2012-03-09 20:24:30
Autor: pluton
Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy
> Gałązkowski, szef pogotowia. Nowe helikoptery mają jeszcze jedną
> [...]

A lądować ?

Z tym moga miec klopoty...

No to musza latac, az sie rozwidni.

Nullification

Data: 2012-03-04 14:08:12
Autor: pluton
[...]

A co w tym dziwnego ? Nie mamy tez samolotow latajacych we mgle.

Nullification

Data: 2012-03-04 14:59:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jivpdu$3ij$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś pewny? Latających czy lądujących?

Data: 2012-03-04 19:33:06
Autor: Grzegorz Z.
Marek napisał:

Niestety, tuz po katastrofie, nie bylo tam smiglowca, poniewaz nie
posiadaja smiglowcow, ktore moga latac w nocy...

Bzdura. Latają. --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-04 12:37:57
Autor: Marek
On Mar 4, 7:33 pm, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Marek napisał:

> Niestety, tuz po katastrofie, nie bylo tam smiglowca, poniewaz nie
> posiadaja smiglowcow, ktore moga latac w nocy...

Bzdura. Latają.

Mowisz, ze telewizja znowu klamie ?

Data: 2012-03-05 01:05:46
Autor: Grzegorz Z.

Marek napisał:

Niestety, tuz po katastrofie, nie bylo tam smiglowca, poniewaz nie
posiadaja smiglowcow, ktore moga latac w nocy...

Bzdura. Latają.

Mowisz, ze telewizja znowu klamie ?

Nie, u mnie nad blokiem czasem i po zmroku lata śmigłowiec LPR.

Data: 2012-03-04 12:31:25
Autor: u2
W dniu 2012-03-04 12:25, abc pisze:
"Religią panującą w PO jest piłka nożna. Co tydzień gram z moimi
przyjaciółmi w piłkę w Gdańsku, a w czasie obrad Sejmu kopiemy piłkę z
posłami PO w Warszawie"

Nie ma nic zdroznego w dbaniu o swoja forme fizyczna, ale powinno to sie
odbywac poza obradami parlamentarnymi.

Data: 2012-03-05 05:01:55
Autor: Pohook
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

s.html

Całe szczęście, że ty nie startowałeś. Zająłbyś 3 pierwsze miejsca! --

Miinister infrastruktury jest najprzystojniejszy