Mika - przepraszam

Data: 2009-05-26 09:36:49
Autor: Grzybol
Mika - przepraszam
Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie, bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-( Przepraszam jeszcze raz.

P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

--
Grzybol

Data: 2009-05-26 10:35:08
Autor: Marcin Gardeła
Mika - przepraszam
Użytkownik wrote:
Ojapierdole.

Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-26 11:32:27
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 10:35:08 +0200
Marcin Gardeła wrote:

Użytkownik wrote:
> Ojapierdole.

Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

Poniosła go podniosłość chwili.

Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 02:36:53
Autor: Mika
Mika - przepraszam

Marcin Gardeła wrote:

> Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

Poniosła go podniosłość chwili.

Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\
Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
zgodzić :)
Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

pozdrawiam
Mika
z potforka

Data: 2009-05-26 11:45:57
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 02:36:53 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> [...]
> będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\
Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie

A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]

Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

Sens zawsze się znajdzie.
Tylko wódki brak.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 02:55:43
Autor: Mika
Mika - przepraszam

Mika wrote:

> Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
> zgodzić :)

A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]
No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma, moze jak Wafel znow
wroci do świeckiej tradycji i nas zaprosi na impreze, to kolega sie z
kwiatkami pojawi. w koncu od pewnego lata to juz tam tradycja taka
byla :) echhh wspomnienia.....

> Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

Sens zawsze się znajdzie.
Tylko wódki brak.
wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

pzdr
Mika
czarownica z mietła :-)

Data: 2009-05-26 12:11:08
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 02:55:43 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]
No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma,

O, a wiesz skąd jest?

> [...]

> Sens zawsze się znajdzie.
> Tylko wódki brak.
wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

Nienadrobie ;-]

czarownica z mietła :-)

A ile ta mietła poleci? ;)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 10:42:36
Autor: KJ Siła Słów
Mika - przepraszam
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Ojapierdole.

Ja tez.
Kurde, to mogl byc najbardziej wytrwaly, zasklepiony w betonie wlasnych pogladow troll na pl.rec.motocykle. Kazde zdanie przeciwnika przedstawial jako argument za jego pogladami.
No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

Dobrze sie zapowiadal. Do dzisiaj.
A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

KJ

Data: 2009-05-26 10:44:25
Autor: gildor
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów pisze:
[...]

ja mam. nie mam doktoratu.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 12:03:58
Autor: Tytus
Mika - przepraszam
Siemka

***"KJ Siła Słów"
A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

Te nocne jazdy tak na Ciebie wplywaja???

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-05-26 12:07:12
Autor: fv
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów wrote:
No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

Ja mam półtora fakultetu (jeden bez obrony magisterki, samo absolutorium).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-05-27 10:21:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Mika - przepraszam
fv napisał(a):
, samo absolutorium).

ja wole z musztardom

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 10:18:52
Autor: Asmodeusz
Mika - przepraszam
Użytkownik KJ Siła Słów napisał:

[...]

Jeśli liczą się dwa kierunki ze wspólną obroną to ja mam 3. Ale mimo prześledzenia paru dyskusji nadal nie wiem jaki to ma mieć wpływ na umiejętność korzystania z newsów :)

Data: 2009-05-28 06:22:56
Autor: zbigi
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów napisał(a):
[...]
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

Uojessuuu... Dla takich smaczkow warto tu siedziec :)

Data: 2009-05-26 11:15:43
Autor: Kuczu
Mika - przepraszam
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Ojapierdole.

Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle. Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-26 02:20:49
Autor: artur.zabronski
Mika - przepraszam
On 26 Maj, 11:15, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
> Ojapierdole.

Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle.
Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

Ja tylko wyraziłem swoje zdziwienie bo nie spodziewałbym się tego po
nim no ale chwali się :-)

--
Artur

Data: 2009-05-26 02:06:36
Autor: kozak.szymon
Mika - przepraszam
On May 26, 9:36 am, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
[...]

miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?

Data: 2009-05-26 02:28:34
Autor: Mika
Mika - przepraszam
On 26 Maj, 11:06, kozak.szy...@gmail.com wrote:
miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?
A Tobie co chłopczyku sie nie podoba?
Nie podjudzaj bo to trzeba umieć.
KJ umie i paru kolegów tutaj tez a Ty ledwiutko.
A jak sie czegoś nie umie to lepiej tego nie robić.

cieszesiezemoglampomoc

Mika
z potforka

Data: 2009-05-26 09:41:01
Autor: Szymon Kozak
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 02:28:34 -0700, Mika wrote:

[...]

Od razu lepiej.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 11:09:21
Autor: Grzybol
Mika - przepraszam
Użytkownik <kozak.szymon@gmail.com> napisał w wiadomości

miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?

No.

--
Grzybol

Data: 2009-05-26 03:22:17
Autor: Mika
Mika - przepraszam
Witam,
[...]

Dlaczego uważałeś ze na motocyklach sami faceci jeżdźą?
Na tej grupie kobiet może i w mniejszosci ale jest wiele. Zreszta nie
bede suszyć jezyka, bo wystarczy zajrzeć do archiwum, poczytać.
To że prawie wszyscy się dobrze znamy to juz pewnie się zdarzyłeś
zorientować.
Nasze poczucie humoru też bywa specyficzne, choc niewatpliwie nie aż
tak jak Twoje (przynajmniej sadzac po tych wczorajszych dyskusjach i z
mojego punktu widzenia)
Bardzo nie lubię jak sie mnie obraźa i przeprosiny słusznie mi się
należały, innym zresztą uważam że też (choć jak to mężczyznom pewnie
ta forma wystarczy).
Miło że potrafisz się przyznać i mam nadzieje że na tym dość, choć
niewątpliwie znajdzie się tu wielu którzy będą chcieli Ciebie
podjudzić ze zwykłego lenistwa, ale jeśli umiesz przyjąć radę od
kobiety, bądź twardy i nie idź tą drogą :-)

Mika

Data: 2009-05-26 12:37:50
Autor: newrom
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 03:22:17 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

choć jak to mężczyznom pewnie ta forma wystarczy.

Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-26 04:10:23
Autor: Mika
Mika - przepraszam

<mika.ostrow...@gmail.com> wrote:
> choć jak to mężczyznom pewnie ta forma wystarczy.

Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!
ja tam mam mnustwo roznych dysfunkcji ale zeby od razu peć, no wiesz!

pzdr
Mika

Data: 2009-05-26 07:54:01
Autor: William Yelito
Mika - przepraszam
Grzybol <grzybekkkk@wp.pl> napisał(a):
Przepraszam Mika.

Mika, ja też.
Zachowałem się jak gówniarz.
Przeląkłem odpowiedzialności.
Czy mi kiedyś wybaczysz?

--
William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
"Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"

Data: 2009-05-26 03:26:08
Autor: Mika
Mika - przepraszam
On 26 Maj, 09:54, "William Yelito" <yelito.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Zachowałem się jak gówniarz.
Przeląkłem odpowiedzialności.
Czy mi kiedyś wybaczysz?

Nigdy! Przeklne Cię za te lata stracone....

pozdrawiam
Mika

Data: 2009-05-26 09:57:38
Autor: gildor
Mika - przepraszam
Grzybol pisze:
[...]

cyt. dla tych, co plonkujom :)

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 10:00:40
Autor: BartekGSXF
Mika - przepraszam

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvg7di$aoj$5news.onet.pl...
Grzybol pisze:
[...]

Ohohohoho, nie wierze wlasnym oczom :)
Brawo Mika, jestem pod wrazeniem:)
Mozna wiedziec co mu zrobilas??

Bartek
i rozbity czajnik 6
Ave1,8
EL

Data: 2009-05-26 10:01:49
Autor: Grzybol
Mika - przepraszam
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości

Ohohohoho, nie wierze wlasnym oczom :)
Brawo Mika, jestem pod wrazeniem:)
Mozna wiedziec co mu zrobilas??
pozdrawiam

Jest kobietą. Jak Ty byś nią był, też bym Cię przeprosił:-)
P.S. Matołku:-)

--
Grzybol

Data: 2009-05-27 11:19:43
Autor: Piotrek Roczniak
Mika - przepraszam
Dnia 26.05.2009 Grzybol <grzybekkkk@wp.pl> napisał/a:

[...]
P.S. Matołku:-)

To co Cię wyróżnia spośród reszty tutejszych trolli to kompletny
brak klasy.

--
[....] łałałiła! [...]
borat sagdiyev

Data: 2009-05-26 18:44:28
Autor: Jacek Różański
Mika - przepraszam
Grzybol pisze:
[...]

Za późno. I tak już jesteś Wruk Publiczny Nómer Jeden.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Mika - przepraszam