Mika - przepraszam

Data: 2009-05-26 01:15:48
Autor: artur.zabronski
Mika - przepraszam
On 26 Maj, 09:36, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego
kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie,
bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(
Przepraszam jeszcze raz.

P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

Ojapierdole.

--
Artur

Data: 2009-05-26 10:35:08
Autor: Marcin Gardeła
Mika - przepraszam
Użytkownik wrote:
Ojapierdole.

Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-26 11:32:27
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 10:35:08 +0200
Marcin Gardeła wrote:

Użytkownik wrote:
> Ojapierdole.

Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

Poniosła go podniosłość chwili.

Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 02:36:53
Autor: Mika
Mika - przepraszam

Marcin Gardeła wrote:

> Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

Poniosła go podniosłość chwili.

Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\
Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
zgodzić :)
Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

pozdrawiam
Mika
z potforka

Data: 2009-05-26 11:45:57
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 02:36:53 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> [...]
> będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\
Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie

A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]

Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

Sens zawsze się znajdzie.
Tylko wódki brak.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 02:55:43
Autor: Mika
Mika - przepraszam

Mika wrote:

> Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
> zgodzić :)

A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]
No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma, moze jak Wafel znow
wroci do świeckiej tradycji i nas zaprosi na impreze, to kolega sie z
kwiatkami pojawi. w koncu od pewnego lata to juz tam tradycja taka
byla :) echhh wspomnienia.....

> Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

Sens zawsze się znajdzie.
Tylko wódki brak.
wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

pzdr
Mika
czarownica z mietła :-)

Data: 2009-05-26 12:11:08
Autor: Sqeeb
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 02:55:43 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]
No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma,

O, a wiesz skąd jest?

> [...]

> Sens zawsze się znajdzie.
> Tylko wódki brak.
wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

Nienadrobie ;-]

czarownica z mietła :-)

A ile ta mietła poleci? ;)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 10:42:36
Autor: KJ Siła Słów
Mika - przepraszam
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Ojapierdole.

Ja tez.
Kurde, to mogl byc najbardziej wytrwaly, zasklepiony w betonie wlasnych pogladow troll na pl.rec.motocykle. Kazde zdanie przeciwnika przedstawial jako argument za jego pogladami.
No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

Dobrze sie zapowiadal. Do dzisiaj.
A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

KJ

Data: 2009-05-26 10:44:25
Autor: gildor
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów pisze:
[...]

ja mam. nie mam doktoratu.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 12:03:58
Autor: Tytus
Mika - przepraszam
Siemka

***"KJ Siła Słów"
A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

Te nocne jazdy tak na Ciebie wplywaja???

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-05-26 12:07:12
Autor: fv
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów wrote:
No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

Ja mam półtora fakultetu (jeden bez obrony magisterki, samo absolutorium).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-05-27 10:21:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Mika - przepraszam
fv napisał(a):
, samo absolutorium).

ja wole z musztardom

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 10:18:52
Autor: Asmodeusz
Mika - przepraszam
Użytkownik KJ Siła Słów napisał:

[...]

Jeśli liczą się dwa kierunki ze wspólną obroną to ja mam 3. Ale mimo prześledzenia paru dyskusji nadal nie wiem jaki to ma mieć wpływ na umiejętność korzystania z newsów :)

Data: 2009-05-28 06:22:56
Autor: zbigi
Mika - przepraszam
KJ Siła Słów napisał(a):
[...]
Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku szalik na zime. W punkowe wzorki.

Uojessuuu... Dla takich smaczkow warto tu siedziec :)

Data: 2009-05-26 11:15:43
Autor: Kuczu
Mika - przepraszam
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Ojapierdole.

Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle. Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-26 02:20:49
Autor: artur.zabronski
Mika - przepraszam
On 26 Maj, 11:15, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
> Ojapierdole.

Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle.
Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

Ja tylko wyraziłem swoje zdziwienie bo nie spodziewałbym się tego po
nim no ale chwali się :-)

--
Artur

Mika - przepraszam