Mika - przepraszam

Data: 2009-05-26 03:22:17
Autor: Mika
Mika - przepraszam
Witam,
On 26 Maj, 09:36, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego
kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie,
bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(
Przepraszam jeszcze raz.

P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

Dlaczego uważałeś ze na motocyklach sami faceci jeżdźą?
Na tej grupie kobiet może i w mniejszosci ale jest wiele. Zreszta nie
bede suszyć jezyka, bo wystarczy zajrzeć do archiwum, poczytać.
To że prawie wszyscy się dobrze znamy to juz pewnie się zdarzyłeś
zorientować.
Nasze poczucie humoru też bywa specyficzne, choc niewatpliwie nie aż
tak jak Twoje (przynajmniej sadzac po tych wczorajszych dyskusjach i z
mojego punktu widzenia)
Bardzo nie lubię jak sie mnie obraźa i przeprosiny słusznie mi się
należały, innym zresztą uważam że też (choć jak to mężczyznom pewnie
ta forma wystarczy).
Miło że potrafisz się przyznać i mam nadzieje że na tym dość, choć
niewątpliwie znajdzie się tu wielu którzy będą chcieli Ciebie
podjudzić ze zwykłego lenistwa, ale jeśli umiesz przyjąć radę od
kobiety, bądź twardy i nie idź tą drogą :-)

Mika

Data: 2009-05-26 12:37:50
Autor: newrom
Mika - przepraszam
On Tue, 26 May 2009 03:22:17 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

choć jak to mężczyznom pewnie ta forma wystarczy.

Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-26 04:10:23
Autor: Mika
Mika - przepraszam

<mika.ostrow...@gmail.com> wrote:
> choć jak to mężczyznom pewnie ta forma wystarczy.

Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!
ja tam mam mnustwo roznych dysfunkcji ale zeby od razu peć, no wiesz!

pzdr
Mika

Mika - przepraszam