Mika - przepraszam

Data: 2009-05-26 18:44:28
Autor: Jacek Różański
Mika - przepraszam
Grzybol pisze:
Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie, bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-( Przepraszam jeszcze raz.

P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

Za późno. I tak już jesteś Wruk Publiczny Nómer Jeden.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Mika - przepraszam