Mike Hall

Data: 2017-03-30 23:31:38
Autor: rmikke
Mike Hall
Podczas jednego z najtrudniejszych wyścigów rowerowych na świecie - Indian Pacific Wheel Race (5500 km przez Australię, jednym ciągiem i bez wsparcia),
zginał Mike Hall, legenda ultramaratonów. Po 13 dniach i 5000 km, tuż przed metą,
zderzył się z samochodem. Kilka godzin wcześniej pisał na Twitterze o problemach
ze wzrokiem.

Data: 2017-03-31 09:07:40
Autor: kawoN
Mike Hall
W dniu 31.03.2017 o 08:31, rmikke pisze:
[...]

Ostatnio mam do czynienia z ultrasami biegowymi.
Tego typu rozrywki odbywają się na granicy świadomości
często. Słyszałem opowieści o majaczeniu, zresztą
wystarczy przeczytać relację Kota (tej od Wilka :-)
z BBTour.

pozdr.
kawoN

Mike Hall