[foto] Mikołajki na dwóch kołkach.

Data: 2015-12-07 23:00:23
Autor: jg
[foto] Mikołajki na dwóch kołkach.
Dnia Sun, 06 Dec 2015 23:34:13 +0100, ppontek napisał(a):

Parę fot:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MikoAjkiNaDwochKoKach

dzieki...

Tym razem pogranicze Wielkopolski, Opolszczyzny i Dolnego ¦l±ska.

o, to juz blizej moich okolic...

tak z ciekawosci - mocno czlowiek smierdzi po takich dwoch dniach
pedalowania i spania w spiworze? jest to jakis problem, czy jakos dajecie
rade z pomoca podgrzanej wody?

--
jg

Data: 2015-12-08 07:42:36
Autor: ppontek
W dniu 2015-12-07 o 23:00, jg pisze:

tak z ciekawosci - mocno czlowiek smierdzi po takich dwoch dniach
pedalowania i spania w spiworze? jest to jakis problem, czy jakos dajecie
rade z pomoca podgrzanej wody?

Jako¶ nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

PABLO

Data: 2015-12-28 10:09:03
Autor: kawoN
W dniu 08.12.2015 o 07:42, ppontek pisze:

tak z ciekawosci - mocno czlowiek smierdzi po takich dwoch dniach
pedalowania i spania w spiworze? jest to jakis problem, czy jakos dajecie
rade z pomoca podgrzanej wody?

Jako¶ nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

Hehe jak to który¶ turysta(rowerowy) minimalista(bagażowy)
powiedział: "to problem nie twój tylko innych ludzi" :-)

Swoj± drog± Pawle nie pochwaliłe¶ się samotnymi
kilometrówkami :-) Wilczy styl :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-01-26 18:32:52
Autor: ppontek
W dniu 2015-12-28 o 10:09, kawoN pisze:

Swoj± drog± Pawle nie pochwaliłe¶ się samotnymi
kilometrówkami :-)

Oj tam, oj tam - takie przejażdżki.

W ostatni± sobotę (-13,5C) poleciałem na Gdańsk:

http://garmin.bikestats.pl/1421793,20160123-Bawie-sie-swietnie.html

Wilczy styl :-)

Proszę mi niczego takiego nie imputować.
:-)

P.

[foto] Mikołajki na dwóch kołkach.