Mikołaj Kopernik jednak był Niemcem... ;}

Data: 2009-07-10 19:54:04
Autor: awe
Mikołaj Kopernik jednak był Niemcem... ;}
Niestety tak idiotyczne artykuly czytuje sie dosc czesto a wynika to z tego ze mamy do czynienia z pismakami wychowanymi na McPrasie i taka tez prase oni ksztaltuja. Dziennik kolejny raz udowadnia ze nie jest pozycja warta 2 zl dziennie.
BZDURY, BZDURY I jeszcze raz BZDURY
A co sie tyczy Bokuna to juz mu radzilem i tu i na priv
Przypominam ze warto zapisac sie do polskiej grupy (jeshula dla Ciebie jest zydowska tez) http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?Group=Polish

Nadal promocja na y-dna37 za 119$ + ok 6$ za przesylke.

Bedzie pewnie jeszcze swiateczna promocja ale jak ona bedzie wygladala to nie wiem. Zapewne oglosza ja tak jak rok temu cos kolo 30 listopada
awe

Mikołaj Kopernik jednak był Niemcem... ;}