Mikołaj z ryjem Panslavisty...

Data: 2009-12-31 00:08:51
Autor: Woland
Mikołaj z ryjem Panslavisty...
Data: 2009-12-31 00:28:22
Autor: Antenka
Mikołaj z ryjem Panslavisty...
On 31 Gru, 09:08, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Video:http://www.dancingsantacard.com/?santa=3434455

... i boukuna:

http://www.dancingsantacard.com/?santa=3434963

Ale kicz - to już jest niemodne i wszyscy ten numer "z wąsami" znają.
Lepiej wstaw tam swojego ryja he he he. Na miejscu boukuna i Pana
Slavisty - jeśli oni uważają się za prawdziwego mężczyznę - sprałabym
cię po tym twoim ryju, że kradniesz cudze zdjęcia łajdaku!

Antenka

P.s. A propos... psychiatra się o ciebie pytał.

Data: 2009-12-31 00:45:07
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Ale kicz - to już jest niemodne i wszyscy ten numer "z wąsami" znają.

Oglądnęłaś film, który ci wysłałem?... Obejrzyj sobie jeszcze ten:
http://xhamster.com/movies/236740/felony_slap_happy.html

Moja ulubiona seria.. Jej autor Brandon Iron przesiadywał swego czasu
na grupach usenetowych, zajebisty koleś, nawet się trochę
skumplowaliśmy..

http://groups.google.pl/group/rec.arts.movies.erotica/msg/ff3dc728fe394457

Zawsze zazdrościłem mu tego wielkiego kutasa, bo sam plasuję się
raczej w średniej europejskiej...

Data: 2009-12-31 09:49:00
Autor: Prawusek
Mikołaj z ryjem Panslavisty...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

GWno nie ma ryja, a ruszone bardziej śmierdzi niż skunks.

Data: 2009-12-31 01:16:33
Autor: Antenka
On 31 Gru, 09:49, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

GWno nie ma ryja, a ruszone bardziej śmierdzi niż skunks.

 No tak to prawda - bezkształtna smrodliwa maĹş bleee :-/

Antenka

Data: 2009-12-31 01:18:45
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

 No tak to prawda - bezkształtna smrodliwa maĹş bleee :-/

Jeszcze będziesz mnie cipo podrywać przez maila.. Od razu wrzucę cię
do sitka...

Data: 2009-12-31 01:34:16
Autor: Antenka
On 31 Gru, 10:18, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Antenka napisał(a):

>  No tak to prawda - bezkształtna smrodliwa maź bleee :-/

Jeszcze będziesz mnie cipo podrywać przez maila.. Od razu wrzucę cię
do sitka...

Tzvelek przysięgam,  że nie będę - slowo harcerki! Sam wiesz, że
zostałeś zablokowany, więc o co chodzi?  Życzę ci pomyślnego Nowego
Roku z rudą.

Antenka

Mikołaj z ryjem Panslavisty...