Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach

Data: 2009-08-19 10:50:47
Autor: xbartx
Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach

http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

Cóż jak ktoś nie używa kart aby go nie namierzać, to teraz będzie musiał magnesować kasę, albo ją w mikrofalówce uzdatniać aby była koszerna ;)

Data: 2009-08-19 10:16:22
Autor: bradley.st
On 19 Sie, 06:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

Ehm... "±tpię"... :)

Jednorazowo, w celu namierzenia jakiegos przestepcy, to moze jeszcze.
Ale nie na skale masowa, w kazdej piecdziesiecioeurowce.

Data: 2009-08-19 10:24:53
Autor: BK
On 19 Sie, 19:16, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 19 Sie, 06:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:>http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

Ehm... "±tpię"... :)

Jednorazowo, w celu namierzenia jakiegos przestepcy, to moze jeszcze.
Ale nie na skale masowa, w kazdej piecdziesiecioeurowce.

generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
jest.... watpliwa :)

Data: 2009-08-19 13:06:51
Autor: xbartx
On Aug 19, 7:24 pm, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
jest.... watpliwa :)

hmmm mnie tam by to wcale nie zdziwiło, że kto¶ wpadł na taki
"genialny" wiedzieć, więcej i więcej a najlepiej wszystko - cóż 1984
to już prawie rzeczywisto¶ć a nie literacka fikcja :/

Data: 2009-08-19 21:09:43
Autor: MarcinF
BK wrote:

generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
jest.... watpliwa :)

majac na uwadze inne informacje o tej technologii to tym razem
chyba mozna im uwierzyc

http://www.cebit.de/newsanzeige_e?news=4872&tag=1053986401&source=/newsarchiv_e&noindex

Data: 2009-08-19 16:06:54
Autor: argothiel
xbartx pisze:
http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

Cóż jak ktoś nie używa kart aby go nie namierzać, to teraz będzie musiał magnesować kasę, albo ją w mikrofalówce uzdatniać aby była koszerna ;)

O, widzisz, o magnesowaniu nie pomyślałem. A robić dziury w pieniądzach
to trochę głupio. ;)

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-08-19 18:26:26
Autor: Arek
argothiel napisał(a) w wiadomości: ...
xbartx pisze:
[...]

A może wrócimy do rozliczeń w muszelkach? Ostatecznie w sztabkach...

Arek

Data: 2009-08-19 19:03:09
Autor: Valdi.Pavlack
Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
"Arek" news:h6h912$5ql$1news.onet.pl

A może wrócimy do rozliczeń w muszelkach? Ostatecznie w sztabkach...

Nie popadajmy w skrajności. Może warto przeprosić się z przeszłością i
wrócić do parytetu złota.

Data: 2009-08-19 10:19:56
Autor: bradley.st
On 19 Sie, 13:03, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"Arek"news:h6h912$5ql$1news.onet.pl

> A może wrócimy do rozliczeń w muszelkach? Ostatecznie w sztabkach....

Nie popadajmy w skrajno¶ci. Może warto przeprosić się z przeszło¶ci± i
wrócić do parytetu złota.

Ale powrot do parytetu zlota nie rozwiaze "problemu" znaczonych
srodkow platniczych.

P.S. Jak juz sobie tak ladnie paranoje nakrecamy ;) , w takich
muszelkach to dopiero sie mikrochipow zmiesci! :D

Data: 2009-08-19 19:26:14
Autor: Valdi.Pavlack
Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
"bradley.st"

Ale powrot do parytetu zlota nie rozwiaze "problemu" znaczonych
srodkow platniczych.

Zgadzam się z tob±. Biję się w pier¶ i przyznaję, że trochę odszedłem od
tematu (tak mnie te muszelki jako¶ nakręciły he he), co nie zmienia faktu,
że powrót do parytetu złota w pewnym sensie uzdrowił by pewn± cze¶ć szeroko
pojętego rynku finansowego.

P.S. Jak juz sobie tak ladnie paranoje nakrecamy ;) , w takich
muszelkach to dopiero sie mikrochipow zmiesci! :D

Noooo :)

Data: 2009-08-19 10:45:23
Autor: bradley.st
On 19 Sie, 13:26, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

Ale wtedy nie moznaby ot tak sobie dodrukowac kiedy zabraknie
("Odbijam sobie, odbijam zielone dolarki ¶liczne") i co wtedy? Za co
niby mialyby brzuchate prezesy kupowac samoloty i wyplacac sobie
bonusy tudziez premie? :)

Data: 2009-08-19 19:53:27
Autor: Valdi.Pavlack

[...]

I o to wła¶nie chodzi. Parytet złota wyeliminował b±dĽ znacz±co ukrucił
patologię, o której piszesz.

Data: 2009-08-20 02:35:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
On Aug 19, 4:06 pm, argothiel <argoth...@interia.niechce.spamu.pl>
wrote:
xbartx pisze:

>http://hotnews.pl/arttechnika-358.html

> Cóż jak kto¶ nie używa kart aby go nie namierzać, to teraz będzie musiał
> magnesować kasę, albo j± w mikrofalówce uzdatniać aby była koszerna ;)

O, widzisz, o magnesowaniu nie pomy¶lałem. A robić dziury w pieni±dzach
to trochę głupio. ;)

Magnesowanie nic nie da (chyba, że będziesz poruszać odpowiednio
silnym magnesem wystarczaj±co szybko, żeby wzbudzić niszcz±cy pr±d w
antenie :-).

A co do mikrofalówki: "ten banknot taki już był, jak go dostałem" ;-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach