Mikrofala -proszę o radę

Data: 2009-09-14 20:17:17
Autor: Adax
Mikrofala -proszę o radę
Witam ponownie!
Ostatecznie żona :) zadecydowała i chyba całkiem dobrze  :) będzie to Samsung GE89MST

http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalowa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

Data: 2009-09-17 20:17:43
Autor: Marek Dyjor
Mikrofala -proszę o radę
Adax wrote:
[...]

kto gra w karty ten ma łeb obdarty  ;-)

Data: 2009-09-18 00:30:59
Autor: Borys Pogoreło
Mikrofala -proszę o radę
Dnia Mon, 14 Sep 2009 20:17:17 +0200, Adax napisał(a):

http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalowa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

 Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę przyjemność
;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w czystości to masakra]

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-18 18:22:32
Autor: Adax
Mikrofala -proszę o radę
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości
[...]

hmmmm...  żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze inną, najnowszy typ (podwójny grill):
http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89ast&szukaj=&a=search_result

kupuję w przyszłym tygodniu, ale tym razem ten sprzęt podoba mi się również optycznie, wydaje mi się, że niezły wybór :)   452 PLN

Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię, zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki" :) ;)  i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...
Pozdrawiam

Data: 2009-09-18 23:14:18
Autor: Borys Pogoreło
Mikrofala -proszę o radę
Dnia Fri, 18 Sep 2009 18:22:32 +0200, Adax napisał(a):

hmmmm...  żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze inną, najnowszy typ (podwójny grill):
http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89ast&szukaj=&a=search_result

 Wygląda na bełkot marketingowy. Ten cały "podwójny grill" ma raptem 1250W,
gdy pojedynczy ma 1100W. Przy sprawności 100% niewielka różnica. Jakoś
motywują sens tego?

Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię, zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki" :) ;)  i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...

 Nie widzisz problemu, bo żona sprząta? ;-)

 Kolega, który sprzedaje AGD mi kiedyś opowiedział półżartem, że 95%
facetów kupujących sprzęt INOX na wzmiankę o konieczności częstego
czyszczenia odpowiadało "a czy to ja będę czyścił?". :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-19 13:39:30
Autor: Adax
Mikrofala -proszę o radę
[...]

Dzięki za odp! :) Ale ciągle nie wiem dlaczego utrzymanie czyxtości Inox jedt trudniejsze od utrzymania w czystości np. plastiku? Serio nie wiem, bo rzeczywiście nie sprzątem :)   Bardziej trzyma ?

Data: 2009-09-19 14:43:16
Autor: Borys Pogoreło
Mikrofala -proszę o radę
Dnia Sat, 19 Sep 2009 13:39:30 +0200, Adax napisał(a):

[...]

 Widać praktycznie każdy odcisk i zabrudzenie, podczas gdy na lakierowanej
powierzchni trochę brudu musi się zebrać by był widoczny. Jeśli ktoś jest
maniakiem czystości, to INOX go wykończy.. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-20 10:08:09
Autor: Marek Dyjor
Mikrofala -proszę o radę
Borys Pogoreło wrote:
[...]

:)

wg mojego odczucia to piszesz o flejtuchach, wystarczy na bierząca przecierać brud i ślady łapek i z inoxem nei ma problemu.

Data: 2009-09-20 10:05:43
Autor: Marek Dyjor
Mikrofala -proszę o radę
Borys Pogoreło wrote:
[...]

bzdety srety...

wystarczy nie być fleją i nie zapuszczać na bieżąco

Mikrofala -proszę o radę