Mikstat dvb-t we Wroclawiu

Data: 2011-04-26 14:31:10
Autor: adresss
Mikstat dvb-t we Wroclawiu
znalezione w sieci na forum emitela

--
Potwierdzam odbiór we Wrocławiu MUX2 z nadajnika w Mikstacie na kanale
44.Antena AT-21 Polkat + SA. Nie jest potrzebny żaden przedwzmacniacz.
Podejrzewam że na siatce też odbiór będzie nie mam tego typu "sprzętu"
nie sprawdzałem.Nie jest konieczna inwestycja w drogie anteny. Spróbuj
na zwykłym sprzęcie Polkatu. Oczywiście paczka ze Śremu na kanale 39 też. Ja zostaje przy Śremie z
takiej prostej przyczyny: kanał 23 niedługo będzie "wolny", zniknie
CT1 a jak zakończą się procedury z MUX1 to będą 2 MUX-y 1 i 2 i może
3?? z jednego kierunku.Nie liczę na odbiór MUX3 z Żórawiny z
zakładanymi parametrami.
Lokalizacja:Wrocław, Śródmieście okolice pl.Grunwaldzkiego.

black500 pozdrawiam.

--
ThinkXtra

Mikstat dvb-t we Wroclawiu