Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Milczenie baran贸w

Milczenie baran贸w

Data: 2015-11-18 18:34:31
Autor: u2
Milczenie baran贸w
http://1maud.salon24.pl/680576,milczenie-baranow

Nie by艂o zniczy, kwiat贸w i o艣wietlenia zabytk贸w i urz臋d贸w w narodowych barwach setek Ofiar chrze艣cijan, mordowanych bestialsko przez Boko Haram w Nigerii. G艂os Ban Ki Muna nie wybrzmia艂 w 艣wiatowej opinii publicznej. A przecie偶 od lat w tym kraju szerzy si臋 antychrze艣cija艅ski terror. Trzydzie艣ci lat temu uczestniczy艂am w Jos w Nigerii w wielkanocnej mszy 艣wi臋tej po艂膮czonej z I Komunia 艣wi臋ta dla miejscowych chrze艣cijan. Do dzisiaj brzmi w moich uszach radosne Alleluja w miejscowym Ko艣ciele. Ko艣ciele, kt贸ry zosta艂 trzy lata temu zniszczony.
       Dwadzie艣cia lat temu Wielkanocn膮 niedziel臋 sp臋dza艂am w kenijskim ko艣ciele w Likoni. Niedaleko Msambweni. Miejsca, w kt贸rym sp臋dzi艂am kilka miesi臋cy na przestrzeni kilku lat po艣r贸d mniejszo艣ci chrze艣cija艅skiej w tym regionie. Obecnie: 鈥 W marcu 2014 r. w zamachu na ko艣ci贸艂 w Likoni niedaleko Mombasy terrory艣ci z zimn膮 krwi膮 postrzelili w g艂ow臋 p贸艂toraroczne dziecko, kt贸re cudem prze偶y艂o, os艂oni臋te przez matk臋, kt贸ra zgin臋艂a.鈥漌 bestialskim ataku na campus uniwersytecki鈥: 艢wiadkowie czwartkowej masakry na kampusie uniwersyteckim w Garissie na wschodzie Kenii twierdz膮, 偶e terrory艣ci strzelali do chrze艣cijan, a muzu艂manom pozwolili uciec. W ataku zgin臋艂o 147 os贸b, kilkadziesi膮t zosta艂o rannych. Wed艂ug kenijskiej gazety "Daily Nation" liczba ofiar mo偶e by膰 nawet dwukrotnie wi臋ksza.鈥,Za zamach odpowiada organizacja Shabab.*
     Kilkadziesi膮t chrze艣cija艅skich ko艣cio艂贸w zosta艂o spl膮drowanych w Egipcie. Media pisz膮, 偶e tak zmasowanych atak贸w na egipskich chrze艣cijan nie by艂o w tym kraju od 330 lat.
        Ale o tym sza, albo kr贸tka wzmianka. Nie by艂o 艣wiate艂ek solidarno艣ci po atakach w Tunezji, Egipcie, Libanie.  Dopiero, kiedy terrory艣ci uderz膮 w jaki艣 populistyczny symbol- 艣wiat na chwilk臋 zamiera. Marsz protestu polityk贸w europejskich i 艣wiatowych po ataku na redakcj臋 Charlie Hebdo oraz bu艅czuczne zapowiedzi Hollanda o unicestwieniu terroryst贸w we Francji nie zda艂 egzaminu wychowawczego dla mniejszo艣ci (chwilowo jeszcze) islamist贸w w tym kraju. Uderzyli ze zdwojon膮 si艂膮. Wykorzystuj膮c miejscowych zwolennik贸w ideologii islamskiej. I nie pora na przemilczanie 藕r贸d艂a si艂y terroryst贸w.  Si艂y poparcia lokalnych spo艂eczno艣ci, bez kt贸rych rzezie na ulicach Europy nie by艂yby mo偶liwe. Ta si艂a tkwi w ich przekonaniach kulturowych i religijnych. W konfrontacji ze s艂abo艣ci膮 wynikaj膮ca z rozmycia poczucia to偶samo艣ci Europejczyk贸w 鈥 to oni zaczynaj膮 dyktowa膰 warunki.
      W miejscach osiedlania od lat w Europie imigrant贸w z Afryki i Bliskiego Wschodu (w znakomitej wi臋kszo艣ci muzu艂man贸w) w imi臋 wolno艣ci i r贸wno艣ci likwidowano symbole korzeni chrze艣cija艅skiej Europy. Stwarzano za to warunki do szerzenia religii buduj膮c meczety i domy modlitw, w艂asne korzenie tradycji chrze艣cija艅skiej chowaj膮c w ukryciu. Chowaj膮c krzy偶e i zabraniaj膮c noszenia symboli religijnych w miejscach publicznych. Usuwaj膮c bo偶onarodzeniowe choinki, unikaj膮c w sferze publicznej nomenklatury, kt贸ra mog艂aby razi膰 muzu艂man贸w. Asymilacja ust膮pi艂a miejsca dostosowywaniu si臋 miejscowych do przyjezdnych.
      Ostatnie decyzje Angeli Merkel o wpuszczaniu bez ogranicze艅鈥 uchod藕c贸w鈥 z Syrii, Iraku, Afganistanu czy Afryki ma pod艂o偶e gospodarcze. Bo wszyscy wiedz膮, ze migracja ma pod艂o偶e ekonomiczne. Z obu stron. Niewiele pisze si臋 o tym, ze w zaci膮gach do wojsk Niemiec i Francji trafiaj膮 w coraz wi臋kszej liczbie muzu艂manie. Milczy si臋 o incydentach zwi膮zanych z tym, ze oni traktuj膮 swoje s艂u偶by jako prac臋, co skutkuje np. odmowami wykonywania polece艅 niezgodnych z ich przekonaniami.鈥 Chocia偶 Francja oficjalnie deklaruje si臋 jako kraj 艣wiecki, muzu艂manie korzystaj膮 ze specjalnych uprawnie艅. Muzu艂ma艅scy 偶o艂nierze maj膮 prawo do posi艂k贸w halal i modlitw w specjalnie tworzonych dla nich miejscach. Muzu艂ma艅scy duchowni publikuj膮 tak偶e magazyn wy艂膮cznie dla muzu艂ma艅skich 偶o艂nierzy, z b艂yszcz膮cymi zdj臋ciami meczet贸w i receptur posi艂k贸w, kt贸re nie naruszaj膮 Ramadanu
     Gin膮 na 艣wiecie tak偶e muzu艂manie o innym, ni偶 ekstremistyczny sposobie interpretacji Koranu. Jest jednak takich przypadk贸w mniejszo艣膰 w por贸wnaniu z ofiarami chrze艣cija艅skimi czy laickimi reprezentantami cywilizacji zachodniej. Zatem ocena pod艂o偶a ekstremizmu i wywodz膮cego si臋 z niego terroryzmu, jako czynnika pozbawionego konotacji religijnych i kulturowych jest z gruntu b艂臋dna. Bo nawet je艣li tw贸rcy terroryzmu na bazie interpretacji Koranu powodowani s膮 innymi czynnikami 鈥 to ich skuteczno艣膰 wp艂ywu na masy islamist贸w wynika w艂a艣nie z gruntu religijno-kulturowego.
    Francji wsp贸艂czujemy dzisiaj pod has艂ami rewolucji: Wolno艣膰, R贸wno艣膰, Braterstwo. Pod tymi samymi has艂ami na paryskim bruku gin臋艂a francuska arystokracja, kr贸l Francji zosta艂 Obywatelem Capet, a niepoprawni (z powodu urodzenia) czy my艣li gin臋li na gilotynie. Tak偶e tw贸rcy rewolucyjnego terroru jak Robespierre. Bo pe艂ne has艂o brzmia艂o: 鈥 Wolno艣膰, R贸wno艣膰, Braterstwo albo 艢mier膰鈥.
Atak terroryst贸w w zlaicyzowanym Pary偶u to atak w symbole 艣wiata pozbawionego instynktu samozachowawczego. Na w艂asne 偶yczenie. O ile wi臋kszo艣膰 atak贸w terroryst贸w islamskich skierowana jest bezpo艣rednio przeciwko innowiercom, o tyle tak w przypadku atak贸w we Francji to uderzenie w konstrukcj臋( kulawej od dawna) demokracji. Kulawej, bo narzucaj膮cej postawy k艂贸c膮ce si臋 naturalnym porz膮dkiem 艣wiata i odbieraj膮cym swobod臋 wyboru, zgodn膮 z kulturowym wzorcem r贸偶nych nacji. Wszystko pod has艂em wolno艣ci i r贸wno艣ci. Przy r贸wnoczesnym deprecjonowaniu znaczenia w艂asnej kultury, w艂asnych korzeni i prostej zasady- przyjezdny wybieraj膮cy miejsce swojego pobytu 鈥 musi akceptowa膰 warunki 偶ycia miejsca swojego wyboru. Od ekonomicznych, prawnych poprzez kulturowo-艣wiatopogl膮dowe.
   Wielu polityk贸w i komentator贸w po rzezi paryskiej przestrzega spo艂ecze艅stwa w podobnych s艂owach do polskiej politolo偶ki: Na polityczne piedesta艂y wkroczy coraz wi臋ksza ilo艣膰 ekstremalnych narodowc贸w. My, zwr贸cimy si臋 przeciwko sobie (przeciwko lewakom, s膮siadom, ludziom o innych pogl膮dach, ludziom o innym kolorze sk贸ry, o innej religii), zaj臋ci g艂upim hejciarstwem, konfliktami 偶adnej rangi nie zauwa偶ymy nawet jak Pa艅stwo Islamskie zwyci臋偶y z nami w tej psychologicznej wojnie na wytrzyma艂o艣膰 鈥 przy minimum wysi艂ku z ich strony wyprodukujemy europejsk膮 wersj臋 ich nienawi艣ci. I po raz kolejny historia zatoczy ko艂o. Dzi艣 i teraz jest szczeg贸lny czas na tolerancj臋, solidarno艣膰 i si艂臋 鈥 kt贸ra tkwi tylko w jedno艣ci i r贸偶norodno艣ci.鈥
Dalej nawo艂uj膮 do przyjmowania muzu艂ma艅skich uchod藕c贸w z r贸偶nych stron 艣wiata. Do przeciwstawieniu si臋 terroryzmowi przez nie okazywanie strachu. Realizuj膮c opisywany od lat plan 艣wiata muzu艂ma艅skiego: zdobywanie 艣wiata przez macic臋. Sami w tym im pomagamy otwieraj膮c si臋 na przyj臋cie milion贸w muzu艂ma艅skich imigrant贸w w Europie. Wi臋kszo艣膰 z nich szybko tworzy enklawy w kt贸rych 偶yje. Wystarczy objecha膰 europejskie stolice i odwiedzi膰 dzielnice muzu艂ma艅skie: Neukoln czy Keutzberg w Berlinie*, Norrebro  w Kopenhadze, Tensta i Husby w Sztokholmie, (Szwedzka policja okre艣li艂a 55 stref, w kt贸rych rz膮dz膮 islamskie gangi. Nie wje偶d偶aj膮 do nich karetki ani wozy stra偶ackie. Teren贸w tych nie patroluje te偶 policja.). W Wielkiej Brytanii tworz膮 strefy szariatu.鈥濃濿 stolicy Belgii, Brukseli (20 proc. jej mieszka艅c贸w to muzu艂manie) r贸wnie偶 istniej膮 takie zamkni臋te dzielnice. Je偶eli ju偶 zatem policja je patroluje, to nigdy nie pojedynczym samochodem, gdy偶 samotna wyprawa mo偶e sko艅czy膰 si臋 tragedi膮. Muzu艂ma艅ska m艂odzie偶, kt贸ra czuje si臋 zupe艂nie bezpieczna i bezkarna, nie ma 偶adnych zahamowa艅 ani lito艣ci dla innowierc贸w. Ataki na s艂u偶by porz膮dkowe nie nale偶膮 do rzadko艣ci. W niekt贸rych dystryktach policjantom w okresie Ramadanu nie wolno je艣膰 i pi膰 w barach czy restauracjach. Dok艂adnie to samo dzieje si臋 w Niemczech i Holandii. Niewolne od muzu艂ma艅skiego terroru s膮 r贸wnie偶 W艂ochy, chocia偶 w tym kraju jest on zdecydowanie najmniejszy.鈥漈o w takich dzielnicach rodz膮 si臋 plany b膮d藕 dzi臋ki ich mieszka艅com realizuj膮 si臋 czarne scenariusze atak贸w terrorystycznych i pojedynczych akt贸w terroru. Albo to w艣r贸d mieszka艅c贸w tych dzielnic rekrutuje si臋 wykonawc贸w plan贸w stworzonych w pa艅stwach radykalizmu islamskiego. A r贸偶ne europejskie barany nawo艂uj膮 to poszerzania enklaw, udaj膮c, 偶e nie widz膮 skutk贸w otwierania granic Europy dla ekspansji islamist贸w. W imi臋 karykaturalnie poj臋tej wolno艣ci i r贸wno艣ci zabieraj膮c wolno艣膰 i zaburzaj膮c poczucie bezpiecze艅stwa w艂asnym mieszka艅com.
* Shabab w zasadzie nie uderza w muzu艂man贸w, chyba 偶e uwa偶a ich za zdrajc贸w. Celem s膮 g艂贸wnie chrze艣cijanie i tu Shabab pozbawiony jest jakichkolwiek skrupu艂贸w.

* http://swiat.newsweek.pl/berlin-- -maly-stambul,70475,1,1.html

http://www.fronda.pl/a/muzulmanie-w-kopenhadze-modla-sie-publicznie-za-terroryste,47743.html

http://www.pch24.pl/imam-z-malmo-- szwecja-jest-najlepszym-panstwem-islamskim-,15135,i.html

http://www.polskatimes.pl/artykul/255540,londyn-zamienia-sie-w-londonistan,id,t.html

http://natemat.pl/82995,islamski-terror-w-europie

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zamachy-bombowe-w-polnocnej-nigerii,579205.html

http://www.radiomaryja.pl/informacje/kolejne-zamachy-w-nigerii/

http://www.psz.pl/130-afryka/sekretarz-generalny-onz-potepia-zamachy-w-nigerii

https://www.tygodnikpowszechny.pl/po-zamachu-w-kenii-terrorysci-wroca-i-znow-zaatakuja-27321

http://wiadomosci.onet.pl/religia/egipt-plona-chrzescijanskie-koscioly-takich-atakow-nie-bylo-od-330-lat/0l4cb

http://stuffbymorton.blox.pl/2015/11/Za-terror-odpowiadaja-terrorysci-Nikt-inny-Zadna.html

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gilotyna

http://www.pch24.pl/europejskie-armie-rekrutuja-muzulmanow,4305,i.html



--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Milczenie baran贸w

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona