Milego dnia w ... Empiku?

Data: 2009-09-19 10:51:05
Autor: Valdi.Pavlack
Milego dnia w ... Empiku?
"RK" news:h926dg$bdo$1nemesis.news.neostrada.pl

Wczoraj za prasę w Empiku zapłaciłem kartą. Kasjerka oddając kartę i
wydruki
powiedziała "dziękuję i miłego dnia panie Romanie" Imię oczywiście
odczytała
z karty bo przedtem nigdy nie mieliśmy okazji się poznać. Czy to jakiś
nowy
zwyczaj w Empiku czy tylko jednostkowy przypadek?

Ten zwyczaj to oni tam mają chyba od kilku miesięcy jak mnie pamięć nie
myli. W empiku nie byłem już z grubo ponad rok, ale o ich "nowoczesnym
podejściu do klienta" czytałem chyba na jednym z portali gazety.

Milego dnia w ... Empiku?