Milek dorasta ?

Data: 2020-02-14 02:31:28
Autor: Dawid Rutkowski
Milek dorasta ?
Citek ostatnio podniósł w TOiP z 50k do 100k - ale co tam TOiP, w ST można sobie ustawić do 200k ;>
Głupie to i tak jak but.
A jakie są fajne cyrki ze zmienianiem tych limitów - citek jak ze wszystkim jest luzak, ustawiasz sobie w ST i już (tak jak np. można wyklikać dodatkową KK).
Z db było śmiesznie - najpierw ja musiałem zadzwonić, a potem oni oddzwaniali i pytali, czy to naprawdę ja składałem dyspozycję.
Zaś w santanderze jakiś cudem w ogóle się dowiedziałem, że można zwiększyć - schowane to głęboko - a naprawdę nędznie było, 35k dziennie - na szczęście udało się uniknąć wycieczki do oddziału w celu zwiększenia do 135k - załatwiłem przez videorozmowę w apce, pokazując dowód do kamerki.

Milek dorasta ?