Milenijne naliczanie :)

Data: 2016-07-31 19:48:37
Autor: Robert Tomasik
Milenijne naliczanie :)
W dniu 31-07-16 o 18:21, azot pisze:
Czy ktoś wytłumaczy mi jak Millenium nalicza odsetki? Rachunek
oszczędnościowy oprocentowany 2,7%. 19-go lipca wpłynęło 89100 złotych.
31 lipca naliczyli za 12 dni odsetki 74,55 brutto minus 14,17 podatku ,
co daje 60,38 pln.
Jak im wyszło te 74,55 to nie mam pojęcia.
Mnie wychodzi brutto 79,09 przy założeniu że rok ma 365 dni lub
78,87 gdy założymy że rok ma 366 dni.

Z kolei gdyby liczyć , że naliczyli za 11 dni to wychodzi odpowiednio:
 72,50 lub 72,30 plnów.

Tak czy inaczej nie wychodzi "za Chiny" 74,55 złociszów.

No chyba, że ja nie umiem liczyć.

75,59 zł przy założeniu 366 dni w roku i 11,5 dnia (może rozbijają na
wpłacone przed południem i po), ale czemu tak,to już nie wiem - to tylko
taka moja sugestia :-)

Milenijne naliczanie :)