Milenium konto wspólne 3 osoby

Data: 2011-01-10 18:36:21
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Milenium konto wspólne 3 osoby
Jeśli jest założone konto i podpisana umowa o prowadzenie rachunku
bankowego w Milenium na 3 osoby, to jedna z tych osób sama nie może się
wypisac z tego konta. Potrzebuje zgody (podpisu) dwóch pozostalych osób.
Czasem jest to technicznie niemożliwe aby wszystkie try osoby stawiły się w
placówce, z racji obowiązków zawodowych, braku urlopu itd.

Dodam, że w ramach umowy prowadzone są tylko lokaty, nie ma żadnych
produktów kredytowych.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
DTP 2010 http://foto.3mam.net/DTP-2010/index15.php

Data: 2011-01-10 18:41:29
Autor: wiatrak

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:igfg2q$bbr$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Reg-2010-09-01_439280.pdf

7. Posiadacz rachunku wspólnego może wypowiedzieć

umowę rachunku wspólnego wraz z powiązanymi

z nim produktami i usługami, o których mowa

w ust 9-10 oraz w § 4 ust. 6 ze skutkiem dla

pozostałych Posiadaczy rachunku z wyłączeniem

sytuacji, gdy zgodnie z postanowieniami umów

produktów powiązanych z ROR nie może

wypowiedzieć tych umów.

Data: 2011-01-10 18:47:45
Autor: wiatrak
[...]

Podobnie było w ING gdy chciałem samodzielnie rozwiązać wspólne OKO. Też mi panienka meldowała, ze "niedasię". Poprosiłem ja o regulamin konta, w którym wskaże jej odpowiedni paragraf, i udowodnie jej w ten sposób, ze sciemnia.
 Od razu wymiekła i rozwiązałem wspólny rachunek juz bez problemu.

wiatrak

Data: 2011-01-12 10:37:33
Autor: ąćęłńóśźż
Milenium konto wspólne 3 osoby
Generalnie to złodziejski bank.
Jak ktoś złamie rękę to nie wykona żadnej operacji, bo "w systemie" tym złodziejom się podpis nie zgadza.
Nie wystarczy tym złodziejom osoba, twarz, dowód osobisty .

-- -- -