Milenium konto wspólne 3 osoby

Data: 2011-01-10 18:47:45
Autor: wiatrak
Milenium konto wspólne 3 osoby

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:igfg2q$bbr$1inews.gazeta.pl...
Jeśli jest założone konto i podpisana umowa o prowadzenie rachunku
bankowego w Milenium na 3 osoby, to jedna z tych osób sama nie może się
wypisac z tego konta. Potrzebuje zgody (podpisu) dwóch pozostalych osób.
Czasem jest to technicznie niemożliwe aby wszystkie try osoby stawiły się w
placówce, z racji obowiązków zawodowych, braku urlopu itd.

Podobnie było w ING gdy chciałem samodzielnie rozwiązać wspólne OKO. Też mi panienka meldowała, ze "niedasię". Poprosiłem ja o regulamin konta, w którym wskaże jej odpowiedni paragraf, i udowodnie jej w ten sposób, ze sciemnia.
 Od razu wymiekła i rozwiązałem wspólny rachunek juz bez problemu.

wiatrak

Milenium konto wspólne 3 osoby