Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto

Data: 2012-05-09 19:21:32
Autor: Marcin
Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto

Witam

Chce wziac kredyt hipoteczny w banku Milennium, gdzie bedac "aktywnym klientem" czyli wydajac karta debetowa 500 PLN/m-c jest obnizona marza o 0,3 p.p. Skoro trzeba miec konto i wydwac pieniadze karta to pomsylalem, ze mozna by miec Dobre Konto i dostawac jednoczesnie zwrot 3% wydatkow za czesc wydatkow?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-05-09 17:26:52
Autor: jk
Marcin <nouser@nospam.ru> napisał(a):
[...]

Hmm... widzę znak zapytania, ale nie dostrzegam pytania :-) Po prostu nas informujesz? Czy mamy zaakceptować twój wybór? Czy co¶ innego?

:-)

Data: 2012-05-09 19:36:59
Autor: Marcin

W dniu 2012-05-09 19:26,  jk pisze:

Hmm... widzę znak zapytania, ale nie dostrzegam pytania :-)

No tak. O jednym zapomnialem;) Czy w Milennium mozna jednoczesnie miec znizke na marzy kredytu hipotecznego za korzystanie z karty i ta sama karta do Dobrego Konta dostac zwrot czesci wydatkow? Czy jakos sie przed tym zabezpieczaja?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-05-09 18:28:19
Autor: jk
[...]

Można.

Data: 2012-05-09 21:05:01
Autor: smint
Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto
Można.

Potwierdzam.

Data: 2012-05-09 19:55:30
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-09 19:36, Marcin pisze:
[...]

Tego nie wiem natomiast uszkodziła mi się ich karta kredytowa Impresja i duplikat udało mi się zamówić dopiero podczas wizyty w czwartym oddziale. Telefonicznie też się nie da. Nigdy w żadnych banku nie spotkałem się z tak± fataln± obsług± jak w Millennium.

Mr. Owl.

Data: 2012-05-09 21:58:31
Autor: MK
W dniu 09.05.2012 o 19:55 Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> pisze:

[...]

A ja ostatnio wpadlem do oddzialu, ze aplikowac o te karte. Olali mnie i  powiedzieli, zebym przyszedl innego dnia. Zapewne liczac, ze ktos inny  bedzie musial sprzedawac karte. Hehe... oczywiscie chcieli mi wepchnac  konto, powiedzialem, ze nie jestem zainteresowany. Szczerze odradzam tez  wystepowanie o karte w Mille przez internet. Zeby potwierdzac dane, czyli  w praktyce wypelnic jeszcze raz czaly wniosek przez telefon, konieczne  byly 3 rozmowy telefoniczne i zajelo to tydzien. Teraz chca zebym szedl do  oddzialu z dokumentami...

MK

Data: 2012-05-10 13:08:39
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-09 21:58, MK pisze:
[...]

Millennium broni się jedynie ofert±, bo Dobre konto jest całkiem niezłe tak jak i zreszt± Impresja. Natomiast mimo tego dla ¶więtego spokoju rozważam zakończenie współpracy.

Mr. Owl.

Data: 2012-05-10 00:14:07
Autor: RobertS
[...]

oczywi¶cie, że można, jedno drugiego nie wyklucza, ale masz już decyzję czy dopiero chcesz złożyć wniosek?

od 7.05 oferta uległa poważnemu pogorszeniu (vide prowizja za przyznanie oraz nowa, wyższa marża)...

RobertS

Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto