Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?

Data: 2010-04-20 10:16:49
Autor: Jacek Osiecki
Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?
Witam,

Tak ostatnio z ciekawości chciałem zobaczyć jak wyglądają opcje "zakupu"
biletów za punkty. Z oczywistych względów - jak najtaniej ;) czyli bodajże
SmartFly (15k punktów za bilet powrotny). Wybrałem kilka tras - i w zasadzie
wszędzie była zerowa dostępność biletów...

Czy to faktycznie standard i bilety-nagrody to tylko takie obiecanki macanki?
A może po prostu miałem pecha? Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-20 12:36:58
Autor: Zbig
Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?
SmartFly (15k punktów za bilet powrotny). Wybrałem kilka tras - i w zasadzie

swruć uwagę że smartfly ma bardzo któtkie okienko wylotu bodajze 15-45 dni przed wylotem dlatego się nie nadaje do planowania dległego.
Mnie się zwykle udawało i dostępność było dość dobra

kolina

Data: 2010-04-20 15:22:44
Autor: Zbig
Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?
swruć uwagę że smartfly ma bardzo któtkie okienko wylotu bodajze 15-45 dni

sory za pomulke dokładnie jest tak jak poniżej

jkolina

Okres rezerwacji:
Między dwa tygodnie a dwa dni robocze przed żądaną datą wyjazdu. W przypadku konieczności wystawienia biletu papierowego, wymagany jest okres przynajmniej czterech dni roboczych przed wyjazdem.
Bilety papierowe są wystawiane jedynie w przypadku, gdy wystawienie biletu elektronicznego (etixR) na daną trasę nie jest technicznie możliwe. Jeśli do wyjazdu pozostało mniej niż siedem dni roboczych, pobiera się opłatę za przesyłką ekspresową w wysokości 20 euro w odniesieniu do lotów na terytorium Niemiec i Europy, bądź 40 euro dla lotów poza kontynent europejski.
Pobyt minimalny:
W przypadku biletów-nagród na terytorium Niemiec i Europy, a także w ramach każdego innego region, najwcześniejszy możliwy lot przychodzący przypada w niedzielę po dniu lotu odchodzącego.

W przypadku biletów-nagród Fly Smart do międzykontynentalnych miejsc, pobyt minimalny wynosi siedem dni.

Data: 2010-04-20 06:48:18
Autor: Anioł
Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?
W sumie jestem pozytywnie zaskoczony odpowiedzią Koliny :))

Praktyka wygląd tak - trochę ruletka.
Mnie się kilka razy "udało" załapać na te 15k mil i wykonałem kilka
przelotów za mile.
Łatwiej niestety znaleźć te "droższe" taryfy milowe...
Całość zależy od obłożenia danego lotu.
Pzdr
A.

Data: 2010-04-20 17:14:40
Autor: Zbig
Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?
Mnie się kilka razy "udało" załapać na te 15k mil i wykonałem kilka

ja polecam biznes do USA za 57k mil

jk

Miles&More - jak to jest z biletami za punkty?