Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

Data: 2011-10-10 21:55:34
Autor: Zennon
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
Drżyjcie klimakteryczki ;))))

Zennon

Data: 2011-10-10 15:06:57
Autor: brat_olin
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
"Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Dr yjcie klimakteryczki ;))))

Kopaczowa na wzgledzie?  Bo np. na HGW to, zakladam,
fizjologicznie mu moze nie wyjsc?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-10-10 23:45:18
Autor: Antenka
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
Drżyjcie klimakteryczki ;))))<
z POlszewi!

 Możecie chodzić bez majetek tak jak Cielebąk. Może coś się wam przydarzy.... :-o))

Antenka --

Data: 2011-10-11 00:00:46
Autor: Zennon
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

Użytkownik "Antenka " <sweet.blue_eyesWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.000002af.4e93676enewsgate.onet.pl...
Drżyjcie klimakteryczki ;))))<
z POlszewi!

Możecie chodzić bez majetek tak jak Cielebąk. Może coś się wam przydarzy.... :-o))

Antenka

Zainteresował Cię temat. Rozumiem, rozumiem...

Zennon

Data: 2011-10-11 19:40:10
Autor: raff
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201110101955.UTC.j6vijp$u8c$1tioat.net...
Drżyjcie klimakteryczki ;))))

Milf hunter to tyle co "Łowca mamusiek, ktore chcialbym wydymać".

Czyli Zenio, ktore mamuski chcialbys wydymac ? Przyznaj sie ;)

Środę ? Tę Grodecką ? ;)

R.

Data: 2011-10-11 19:54:44
Autor: Grzegorz Z.
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
raff napisał:

[...]

Ile ty masz lat szczeniaku że dymanie milfów to dla ciebie powód do
podśmichujek?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-11 20:31:43
Autor: raff
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:bjerbteh2xih.q4m1ky96z4ya$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

A chuj ci do tego, zboku.

R.

Data: 2011-10-11 14:04:47
Autor: Antenka
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
On 11 Paź, 20:31, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote in messagenews:bjerbteh2xih.q4m1ky96z4ya$.dlg40tude.net...

> Ile ty masz lat szczeniaku że dymanie milfów to dla ciebie powód do
> podśmichujek?

A chuj ci do tego, zboku.<

Raffek dobrześ się odszczeknął zboczkowi. Wiesz to pytanie było
niedwuznaczne - to była propozycja względem ciebie!

Antenka

Data: 2011-10-12 04:42:19
Autor: stevep
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
Dnia 11-10-2011 o 23:04:47 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Raffek dobrześ się odszczeknął zboczkowi. Wiesz to pytanie było
niedwuznaczne - to była propozycja względem ciebie!

To każda twoja pozycja to propozycja?

--
stevep

Data: 2011-10-12 07:25:08
Autor: wolim
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
raff napisał:

[...]

Ładna się z was para zrobiła - godnie będziecie zastępować Panslę i Ikselke w polskim usenecie.

Data: 2011-10-11 21:36:50
Autor: Grzegorz Z.
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

raff napisał:

[...]

A 15 lat chociaż masz ukończone?

Data: 2011-10-11 14:06:35
Autor: Antenka
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
On 11 Paź, 21:36, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
raff napisał:

> A chuj ci do tego, zboku.

A 15 lat chociaż masz ukończone?<

Paszoł won, pedofilu! Myślisz, że Raffek to kupi?
Nawet gdyby miał 14 lat to i tak jest mądrzejszy od ciebie zboku!

Antenka

Data: 2011-10-12 00:23:45
Autor: raff
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

raff napisał:

> A chuj ci do tego, zboku.

A 15 lat chociaż masz ukończone?<

Paszoł won, pedofilu! Myślisz, że Raffek to kupi?
Nawet gdyby miał 14 lat to i tak jest mądrzejszy od ciebie zboku!

A fe, co za zboczency dzisiaj łażą po swiecie :)

R.

Data: 2011-10-12 01:21:04
Autor: Antenka
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
On 12 Paź, 00:23, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:ddf33636-3d02-4551-9235-a00af4322cd2q13g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

Nawet gdyby miał 14 lat to i tak jest mądrzejszy od ciebie zboku!

A fe, co za zboczency dzisiaj łażą po swiecie :)

Wiedziałam, że jesteś mądrym chłopczykiem, ale uważaj na tego
zboczka ;-) . Nie dalej jak wczoraj mnie wyzwał ode pederastów. :-D

Antenka

Data: 2011-10-12 00:45:10
Autor: Grzegorz Z.
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))

raff napisał:

[...]

Od razu widać że to szczyl. Trzeba jeszcze poszukać czy jakichś podśmichujek z masturbacji sobie na grupie nie robił.

Data: 2011-10-12 04:41:28
Autor: stevep
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
Dnia 11-10-2011 o 19:40:10 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

A ty Sobecką?  :p

--
stevep

Data: 2011-10-12 07:27:29
Autor: wolim
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
W dniu 2011-10-10 21:55, Zennon pisze:
Drżyjcie klimakteryczki ;))))

Zennon

Ciekawe, czy wyrwie Grodzką :)

Data: 2011-10-12 14:32:31
Autor: Grzegorz Z.
Milf hunter Tomasz w Sejmie ;)))
wolim napisał:

W dniu 2011-10-10 21:55, Zennon pisze:
Drżyjcie klimakteryczki ;))))

Zennon

Ciekawe, czy wyrwie Grodzką :)

Możliwe. W końcu jest funkcjonariuszem Prezesa, więc może być niekumaty.