[sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż

Data: 2010-10-29 05:39:58
Autor: Zbyszek
[sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
Nie ośmieliłbym się wrzucić tu ogłoszenia sprzedaży zwykłego
samochodu, ale że jest to NYSA to podaję linka - może ktoś się
zainteresuje :)

http://allegro.pl/milicyjna-nysa-522-warszawa-bcm-i1296606772.html

Data: 2010-10-29 05:59:12
Autor: Przemek V
On 29 Paź, 14:39, Zbyszek <zbigniew.op...@gmail.com> wrote:
[...]

Poszło, tylko mi nie przebijać :)

A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie
jest troszeczkę zbliżone do oryginału.

Data: 2010-10-29 06:06:55
Autor: Zbyszek
On 29 Paź, 14:59, Przemek V <przem...@gmail.com> wrote:
> [...]

A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie

Gonił nas czas i nadchodząca burza, poza tym mam wrażenie, że w
oryginale też było dość niechlujnie :) Drugiej strony nawet nie
zdążyliśmy pomalować. Za to dobrym pomysłem na biały pas okazała się
tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Data: 2010-10-29 06:08:23
Autor: Przemek V
On 29 Paź, 15:06, Zbyszek <zbigniew.op...@gmail.com> wrote:

> [...]

tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Data: 2010-10-29 06:29:18
Autor: Przemek V
On 29 Paź, 15:08, Przemek V <przem...@gmail.com> wrote:

> [...]
> szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Sorry - doczytałem, że o pas chodzi

Data: 2010-10-29 06:30:46
Autor: Zbyszek
Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż

> Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Sorry - doczytałem, że o pas chodzi-

Od strony kierowcy napis MO można odkleić, od strony pasażera MILICJA
jest namalowana

Data: 2010-10-29 16:17:33
Autor: =Marcos=
[sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
http://allegro.pl/milicyjna-nysa-522-warszawa-bcm-i1296606772.html

Uważam, że reklamowanie tu aukcji interesujących aut bez ceny minimalnych jest akceptowalne :)
Nawet zalicytowałem.

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2010-10-30 11:00:26
Autor: MarcinJM
W dniu 2010-10-29 14:39, Zbyszek pisze:
[...]

Po jakosci lakieru na znaczku widac, ze malowanie jest na odpierdol. ("auto na jedna impreze", "zeby zdazyc przed burza"). Warto byloby wspomniec w opisie. A "renomowana lakiernia" przy aucie oklejonym gazetami i niezamatowanym brzmi jak zart.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-10-30 19:33:25
Autor: Mirosław

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:iagmrb$90h$1news.onet.pl...
[...]

                                                                                       ^^^^^^^^^^^
zgadzam się z przedmówcą ;)
Mirek

Data: 2010-11-03 02:12:50
Autor: Zbyszek
On 30 Paź, 10:00, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
> [...]

wspomniec w opisie. A "renomowana lakiernia" przy aucie oklejonym
gazetami i niezamatowanym brzmi jak zart.

Bo to JEST żart, lakierowane było na świeżym powietrzu (i matowane)..
Po to zrobiłem dużo zdjęć, żeby każdy sam mógł ocenić. Nigdzie nie
piszę że to IGŁA, na Polaku i jeżdżone przez dziadka. Nie była to
renowacja w celu zarejestrowania jako zabytek (jedna taka pięknie
odrestaurowana Nyska jeździ po Kołobrzegu), tylko przerobienie zwykłej
Nyski, tak jak piszesz, na jedną imprezę, stąd aukcja BCM. A czy na
"odpierdol"? Chyba nie, raczej według zapotrzebowania.

Po czasie okazało się jednak, że auto jest dużo żywotniejsze niż
początkowo zakładałem, dlatego odbyło kilka wycieczek po Polsce i dało
dużo zabawy tego lata. Do okazyjnych wycieczek stan jest moim zdaniem
wystarczający. Do codziennego użytkowania pewnie wymagałoby kilku
poprawek.

Zbyszek

Data: 2010-11-03 15:59:23
Autor: kogutek
[...]

Nie zna życia kto nie służył w marynarce. Milicyjna Nysa miała odsuwane drzwi z
dwóch stron.

Data: 2010-11-03 20:45:23
Autor: pebro

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości

Nie zna życia kto nie służył w marynarce. Milicyjna Nysa miała odsuwane
drzwi z
dwóch stron.

....i napis MILICJA inną czcionką

Paweł /pebro/

[sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż