Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż

Data: 2010-10-29 05:59:12
Autor: Przemek V
Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
On 29 Paź, 14:39, Zbyszek <zbigniew.op...@gmail.com> wrote:
Nie ośmieliłbym się wrzucić tu ogłoszenia sprzedaży zwykłego
samochodu, ale że jest to NYSA to podaję linka - może ktoś się
zainteresuje :)

http://allegro.pl/milicyjna-nysa-522-warszawa-bcm-i1296606772.html

Poszło, tylko mi nie przebijać :)

A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie
jest troszeczkę zbliżone do oryginału.

Data: 2010-10-29 06:06:55
Autor: Zbyszek
On 29 Paź, 14:59, Przemek V <przem...@gmail.com> wrote:
> [...]

A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie

Gonił nas czas i nadchodząca burza, poza tym mam wrażenie, że w
oryginale też było dość niechlujnie :) Drugiej strony nawet nie
zdążyliśmy pomalować. Za to dobrym pomysłem na biały pas okazała się
tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Data: 2010-10-29 06:08:23
Autor: Przemek V
On 29 Paź, 15:06, Zbyszek <zbigniew.op...@gmail.com> wrote:

> [...]

tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Data: 2010-10-29 06:29:18
Autor: Przemek V
On 29 Paź, 15:08, Przemek V <przem...@gmail.com> wrote:

> [...]
> szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Sorry - doczytałem, że o pas chodzi

Data: 2010-10-29 06:30:46
Autor: Zbyszek
Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż

> Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

Sorry - doczytałem, że o pas chodzi-

Od strony kierowcy napis MO można odkleić, od strony pasażera MILICJA
jest namalowana

Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż