Milion bzdetów.

Data: 2017-07-05 21:19:26
Autor: Draston
Milion bzdetów.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:367d1766-819c-466e-9579-849ea965b30dgooglegroups.com...

Moze sie okazac

Zenek, strasznie nabździłeś.

Weź to podziel na kilka tematów
i wyślij na właściwe grupy.

Taki groch z kapustą to tylko źle świadczy o tobie.

Data: 2017-07-05 12:32:53
Autor: Zenek Kapelinder
Milion bzdetĂłw.
Nie moja wina ze Ty jestes mlode pokolenie i jak jakis tekst ma wiecej niz cztery zdania to jak czytasz piate to nie pamietasz co bylo w pierwszym. A tak ogolnie to wroc na polityke.

Data: 2017-07-05 23:04:14
Autor: jerzu.xyz
Milion bzdetów.
On Wed, 5 Jul 2017 12:32:53 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

A tak ogolnie to wroc na polityke.

Ten Twój post też tam powinien wylądować.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-07-06 04:33:03
Autor: Pszemol
Milion bzdetów.
[...]

Problem jest, że Ty napisałeś tam groch z kapustą, bez ładu i składu.

Na bani piszesz na grupę, jak LordBluzg? ;-)

Data: 2017-07-06 11:11:52
Autor: Draston
Milion. Zenek jednozdanowiec.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Nie moja

Zenek, z tobą jest gorzej, ty po napisaniu jednego zdania zapominasz
o czym piszesz i w sumie jest groch z kapustą.
Najlepiej dla ciebie to wysyłaj tylko jedno zdanie.

Milion bzdetów.