Milion euro

Data: 2017-04-13 11:28:15
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 11:05 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/francja-celnicy-znalezli-milion-euro-w-aucie-z-polska-rejestracja,731245.html

Jak to, teraz w ramach EU/Shengen nie można.mieć przy sobie gotówki??  Nadal obowi±zuj± limity wwozu/wywozu gotówki w strefie Euro?

:O
Sk±d to zaskoczenie?

http://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/ile-gotowki-mozna-przewiezc-na-wakacje-przez-granice-policzyl-pawel-blajer,438888.html

Nie ma to nic wspólnego ze stanem wyj±tkowym.

Ogólnie tendencja jest taka, żeby wykluczyć obrót gotówkowy możliwie  wszędzie.
Posiadanie większej gotówki przy sobie może wzbudzić też podejrzenia  policji.
Nieistotne, czy masz je z legalnego Ľródła i czy zgrabnie się wytłumaczysz  - mog± Cię bardzo dokładnie prze¶wietlić na tę okoliczno¶ć.. Bo obywatel ma  być klientem banku i płacić najlepiej wył±cznie kart±.

Że kogo¶ jeszcze to dziwi???

--
Trefni¶

Data: 2017-04-13 02:50:13
Autor: Dawid Rutkowski
Milion euro
Bardziej chodziło mi o to, że w ogóle przeprowadzono kontrolę - jakby nie było stanu wyj±tkowego to zapewne by do tego nie doszło, chyba że głupio wpadli na czym¶ innym, np. przekroczeniu prędko¶ci.

Data: 2017-04-13 02:58:51
Autor: Kris
Milion euro
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 11:50:14 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Bardziej chodziło mi o to, że w ogóle przeprowadzono kontrolę - jakby >nie było stanu wyj±tkowego to zapewne by do tego nie doszło, chyba że >głupio wpadli na czym¶ innym, np. przekroczeniu prędko¶ci.

My¶lę ze to nie był przypadek raczej ani zdarzenie typu przekroczenie prędko¶ci. Pewnie służby cynk dostały.

Data: 2017-04-13 12:50:28
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 11:58 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Ale też rutynowe kontrole nie s± czym¶ wyj±tkowym.
Także w Polsce, która uchodzi za kraj bezpieczny.

Ciekawostka, w którym¶ z odcinków programu "Uwaga pirat" (albo podobnego)  policjanci zatrzymali do kontroli wóz tylko dlatego, że kierowca jechał  nienaturalnie spokojnie, asekuracyjnie i pasywnie.
Nie pamiętam, chyba ujawnili brak uprawnień. Mogło być jeszcze "po  spożyciu".

--
Trefni¶

Data: 2017-04-14 14:33:03
Autor: Marek
Milion euro
On Thu, 13 Apr 2017 11:28:15 +0200, Trefni¶<trefnis1@mailinator.com> wrote:
Że kogo¶ jeszcze to dziwi???

Że nie ma wolno¶ci w noszeniu _własnej_ gotówki? Moja gotówka, moja sprawa ile noszę przy sobie.

--
Marek

Data: 2017-04-14 05:45:57
Autor: Dawid Rutkowski
Milion euro
Twoje s± pieni±dze, ale nie gotówka - ta należy do NBP.
Analogicznie z kartami - one też należ± do banku, choć wydajesz nimi swoje pieni±dze - i bank ma prawo wprowadzać ograniczenia w używaniu kart - więc i sposób używania gotówki - np. jednoczesne przenoszenie większych kwot - też może być ograniczone decyzj± wła¶ciciela gotówki.

Data: 2017-04-14 14:45:08
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 14:33 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:

[...]

Co jest zwyczajnie _nieprawd±_ jak się okazało w tym w±tku.
Który zreszt± sam założyłe¶, bo¶ zaskoczony. Trol...

--
Trefni¶

Data: 2017-04-16 14:00:06
Autor: Marek
Milion euro
On Fri, 14 Apr 2017 14:45:08 +0200, Trefni¶<trefnis1@mailinator.com> wrote:
Co jest zwyczajnie _nieprawd±_ jak się okazało w tym w±tku.
Który zreszt± sam założyłe¶, bo¶ zaskoczony. Trol...

No bo faktycznie byłem zaskoczony, że w strefie EU kogo¶ jeszcze obchodzi ile.gotówki przy  sobie noszę.

--
Marek

Data: 2017-04-16 17:08:18
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 14:00 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:

[...]

Interesuje dokładnie _wszystkich_ :)

To zabawne, że niektórzy EU, strefę Schengen, ojro etc. traktuj± jak jaki¶  fetysz...
Michniki et consortes nazwały to now± wersj± Homo sapiens, czyli Człowiek  2.0.

--
Trefni¶

Data: 2017-04-17 17:17:27
Autor: Kviat
Milion euro

wrote:
[...]

To zabawne... że ludzie traktuj± żelazn± kurtynę jak fetysz...
Lepiej było gdy musiałe¶ o paszport żebrać i włazić dygnitarzom partyjnym w dupę?
O wywozie jakiejkolwiek gotówki mogłe¶ pomarzyć. Ale nie, lepiej ponarzekać na otwarte granice, popluć sobie na UE i strefę Schengen.

Michniki et consortes nazwały to now± wersj± Homo sapiens, czyli
Człowiek 2.0.

I miałby rację.
Nie każdy chce być pislamist± 0.5, żyć w ksenofobicznym i katotalibskim państwie otoczonym fos± i drutem kolczastym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-17 17:35:09
Autor: Jacek Maciejewski
Milion euro
Dnia Mon, 17 Apr 2017 17:17:27 +0200, Kviat napisał(a):

Powrotu do zdrowia życzę.

To nieuleczalne :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-17 20:13:49
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:

Kviat, miałe¶ już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłe¶.
EOD

--
Trefni¶

Data: 2017-04-17 21:47:57
Autor: cef
Milion euro
W dniu 2017-04-17 o 20:13, Trefni¶ pisze:
W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:

Kviat, miałe¶ już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłe¶.
EOD

Jak ja uwielbiam tego Trefnisia :-)
Wszystkim wokół potrafi przygadać a jak tylko kto¶
zechce się wymienić pogl±dami, to Trefni¶ robi w tył zwrot
i obwieszcza EOT/EOD.

Data: 2017-04-18 00:26:45
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 21:47 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

[...]

Masz z tym jaki¶ problem???

Wszystkim wokół potrafi przygadać a jak tylko kto¶
zechce się wymienić pogl±dami, to Trefni¶ robi w tył zwrot
i obwieszcza EOT/EOD.

Nie nadstawiam drugiego policzka, każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma  dla innych.
Doł±cz spokojnie do grona "specjalnego poważania", nie musiałe¶ podbijać  listy obecno¶ci.
EOD

--
Trefni¶

Data: 2017-04-18 17:26:11
Autor: cef
Milion euro
W dniu 2017-04-18 o 00:26, Trefni¶ pisze:
[...]

Twoja osoba  mi generalnie wisi.
Piętnowałem bardziej modus operandi.

[...]

Chyba Ci się co¶ pomerdało. Nadstawianie policzka
to jest zupełnie co¶ innego niż bezradno¶ć i brak argumentów.

Data: 2017-04-18 17:09:41
Autor: Kviat
Milion euro
W dniu 2017-04-17 o 20:13, Trefni¶ pisze:
W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:

Kviat, miałe¶ już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłe¶.
EOD

Co¶ ci się pomyliło. Ja z tob± nie dyskutuję.
Pewnie chciałby¶, ale już wielokrotnie się przekonałem, że próba dyskusji z pislamskim wyznawc± to strata czasu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-04-18 18:45:47
Autor: Trefni¶
Milion euro
W dniu .04.2017 o 17:09 Kviat <null> pisze:

[...]

Nie pieńcie się tak, ciotunie!
EOD

--
Trefni¶