Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki

Data: 2016-02-27 09:46:43
Autor: Mark Woydak
Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki

Jedno pytanie do KOD-owców manifestujących w obronie TW Bolka: To jak to
jest, warto czy nie warto być przyzwoitym?

Ilość głupot i kłamstw wiążąca się z manifestacjami tzw. KOD po prostu
człowieka obezwładnia. Reporter telewizyjny szuka „zwykłych oburzonych”,
ale kogo nie zapyta, to albo z Platformy albo z SLD. Marsz firmuje KOD, ale
gdzie nie spojrzeć, tam partyjni liderzy - Schetyna, Petru i Nowacka.
Liczba uczestników jest rozdymana niebotycznie. No i największe kłamstwo
sobotniej odsłony protestów: temat.

Wciąż nie mogę zrozumieć co mają PiS, rząd i Jarosław Kaczyński do Marii
Teresy Kiszczak, która opróżniła szafę po mężu? Co ma wspólnego wybrany
głosami Platformy Obywatelskiej prezes Instytutu Pamięci Narodowej Łukasz
Kamiński z obecną władzą? Jak demonstranci mają żal do Kiszczakowej, to
niech idą pod jej dom, jak mają pretensje do IPN, to też znają adres. Ale
niech się odczepią od rządu!

No, tak, ale wtedy cała konstrukcja tego politycznego kłamstwa by się
rozsypała. Przyjęcie, uznanie iż prawica przez 25 lat w sprawie „Bolka”
mówiła prawdę, że były lider „S” i były szef bezpieki mieli wspólną
tajemnicę, która mogła posłużyć do szantażu (i pewnie służyła), że Wałęsa
kłamał w żywe oczy, jest dla nich zbyt bolesne, by było proste. Na dodatek
wydało się w tak banalny sposób, przez pogubioną starszą wdowę po
komunistycznym kacyku. Ludzki umysł nakazuje słabszym jednostkom w takich
wypadkach ucieczkę w agresję, hałas, odwracanie uwagi. Więc uciekają. Idą w
marszu w absurdalnym marszu w obronie Wałęsy przeciw rządowi. A nawet
więcej, co zauważył wczoraj Piotr Semka:

Jak łatwo zapomnieć, że ofiary donosów Wałęsy, ludzie, o których mówił iż
„nic nie znaczyli”, mają twarze i ciężko płacili za czyny i słowa TW Bolka.

W związku z tym mam do protestujących dziś KOD-owców jedno tylko pytanie:
To jak to jest, warto czy nie warto „być przyzwoitym”? Na poprzednich
manifestacjach to było hasło główne:

Dlaczego teraz tak masowo uznaliście iż trzymanie teraz transparentów i
plakatów z tymi słowami byłoby nieprzyzwoite? Dlaczego politycy PO i pan
Petru uznali iż w kontekście donosów na ludzi składanych do SB nie wypada
cytować Bartoszewskiego? Z jakiego powodu nie przywołują tego cytatu
telewizyjni prezenterzy? Dostrzegłem dzisiaj tylko jeden taki plakat:

Doprawdy, mieszanie słowa „przyzwoitość” z donosami na kolegów, domaganie
się by w imię polityki i propagandy sukcesu III RP zapomnieć o dość
wstrętnych donosach TW Bolka, jest nieprzyzwoite. Kije z tym hasłem powinny
się zbuntować i puknąć was mocno w głowę. Każdy krok uczyniony w sobotnim
marszu przez każdego z demonstrantów jest bowiem wskazówką, że warto być
czasami świnią. Bo III RP nagradza kłamstwa, manipulacje, donosy,
wdeptywanie słabszych w ziemię. A domaganie się prawdy nazywa „agresją”…

Data: 2016-02-27 12:40:32
Autor: Apoloniusz Ziemianski

https://pbs.twimg.com/media/CcPFmQjW4AMaa4b.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=DBv-fSQ-aPU&feature=youtu.be

Data: 2016-02-27 12:47:51
Autor: Vernon L. Pinkley
Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki
W dniu sobota, 27 lutego 2016 19:40:36 UTC+1 uytkownik Apoloniusz Ziemianski napisa:
W dniu 2/27/2016 o 9:46 AM, Mark Woydak pisze:

> Jedno pytanie do KOD-owcw manifestujcych w obronie TW Bolka: To jak to
> jest, warto czy nie warto by przyzwoitym?
>
> Ilo gupot i kamstw wica si z manifestacjami tzw.. KOD po prostu
> czowieka obezwadnia. Reporter telewizyjny szuka "zwykych oburzonych",
> ale kogo nie zapyta, to albo z Platformy albo z SLD. Marsz firmuje KOD, ale
> gdzie nie spojrze, tam partyjni liderzy - Schetyna, Petru i Nowacka.
> Liczba uczestnikw jest rozdymana niebotycznie. No i najwiksze kamstwo
> [...]

E, organizatorzy terenowi ledwo po 400PLN.

https://www.youtube.com/watch?v=DBv-fSQ-aPU&feature=youtu.be

http://europejczycy.info/111564/artykuly/schetyne-ponioslo-zaatakowal-dziennikarza-na-marszu-kod-u/

P.Schetyna ju straci panowanie. Nie wiem czy brat_o ju
wrzuca.

Data: 2016-02-27 19:05:52
Autor: Mark VVoydak
Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki
Dnia Sat, 27 Feb 2016 09:46:43 -0600, Mark Woydak napisa(a):

WON TY CHUJU PODSZYWACZU z .eternal-september.org !!!

--
Mark VVoydak

Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki