Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki

Data: 2016-02-27 12:40:32
Autor: Apoloniusz Ziemianski
Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki
W dniu 2/27/2016 o 9:46 AM, Mark Woydak pisze:

Jedno pytanie do KOD-owców manifestujących w obronie TW Bolka: To jak to
jest, warto czy nie warto być przyzwoitym?

Ilość głupot i kłamstw wiążąca się z manifestacjami tzw. KOD po prostu
człowieka obezwładnia. Reporter telewizyjny szuka „zwykłych oburzonych”,
ale kogo nie zapyta, to albo z Platformy albo z SLD. Marsz firmuje KOD, ale
gdzie nie spojrzeć, tam partyjni liderzy - Schetyna, Petru i Nowacka.
Liczba uczestników jest rozdymana niebotycznie. No i największe kłamstwo
sobotniej odsłony protestów: temat.

https://pbs.twimg.com/media/CcPFmQjW4AMaa4b.jpg

Wciąż nie mogę zrozumieć co mają PiS, rząd i Jarosław Kaczyński do Marii
Teresy Kiszczak, która opróżniła szafę po mężu? Co ma wspólnego wybrany
głosami Platformy Obywatelskiej prezes Instytutu Pamięci Narodowej Łukasz
Kamiński z obecną władzą?

https://www.youtube.com/watch?v=DBv-fSQ-aPU&feature=youtu.be

Data: 2016-02-27 12:47:51
Autor: Vernon L. Pinkley
Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki
W dniu sobota, 27 lutego 2016 19:40:36 UTC+1 uytkownik Apoloniusz Ziemianski napisa:
W dniu 2/27/2016 o 9:46 AM, Mark Woydak pisze:

> Jedno pytanie do KOD-owcw manifestujcych w obronie TW Bolka: To jak to
> jest, warto czy nie warto by przyzwoitym?
>
> Ilo gupot i kamstw wica si z manifestacjami tzw.. KOD po prostu
> czowieka obezwadnia. Reporter telewizyjny szuka "zwykych oburzonych",
> ale kogo nie zapyta, to albo z Platformy albo z SLD. Marsz firmuje KOD, ale
> gdzie nie spojrze, tam partyjni liderzy - Schetyna, Petru i Nowacka.
> Liczba uczestnikw jest rozdymana niebotycznie. No i najwiksze kamstwo
> [...]

E, organizatorzy terenowi ledwo po 400PLN.

https://www.youtube.com/watch?v=DBv-fSQ-aPU&feature=youtu.be

http://europejczycy.info/111564/artykuly/schetyne-ponioslo-zaatakowal-dziennikarza-na-marszu-kod-u/

P.Schetyna ju straci panowanie. Nie wiem czy brat_o ju
wrzuca.

Milion sovieckich KOD-ziarzy, obiecanki cacanki