Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Milion za idiotyczny spot tuska

Milion za idiotyczny spot tuska

Data: 2014-05-22 19:10:45
Autor: Mark Woydak
Milion za idiotyczny spot tuska
Milion złotych za idiotyczny spot Tuska!


Rządowi spece od marketingu wymyślili aby promować Polskę za granicą angielskim hasłem niezrozumiałym nawet dla mieszkańców Wielkiej Brytanii

To hasło to: „Polska. Spring into”. Wymyślił je Wally Olins, jeden z największych autorytetów od brandingu. Zdanie ma promować Polskę. Sęk w tym, że na Wyspach, gdzie ukazały się pierwsze plakaty, sformułowanie jest niezrozumiałe ani dla rodaków, ani Brytyjczyków. Lada moment w całej Europie ukaże się spot z tym samym sloganem. Warty bagatela... milion złotych!

Nie wiadomo, co budzi więcej kontrowersji – fakt, że kampania jest niezrozumiała czy koszt spotu. Milion złotych to gigantyczna kwota, a tę lekką ręką wydało Ministerstwo Spraw Zagranicznych. I co więcej jest z tego powodu bardzo dumne. W sytuacji, kiedy najważniejsze hasło jest nielogiczne zarówno dla Polaków, jak i Brytyjczyków, wydaje się to być co najmniej dziwne

Data: 2014-05-23 17:15:43
Autor: Mark'Woydak
Milion za idiotyczny spot tuska
PiS-owski PODZSYWACZ!

MW

--
Użytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisał w wiadomości news:llmhg4$n7t$3dont-email.me...
Milion złotych za idiotyczny spot Tuska!


Rządowi spece od marketingu wymyślili aby promować Polskę za granicą angielskim hasłem niezrozumiałym nawet dla mieszkańców Wielkiej Brytanii

To hasło to: „Polska. Spring into”. Wymyślił je Wally Olins, jeden z największych autorytetów od brandingu. Zdanie ma promować Polskę. Sęk w tym, że na Wyspach, gdzie ukazały się pierwsze plakaty, sformułowanie jest niezrozumiałe ani dla rodaków, ani Brytyjczyków. Lada moment w całej Europie ukaże się spot z tym samym sloganem. Warty bagatela... milion złotych!

Nie wiadomo, co budzi więcej kontrowersji – fakt, że kampania jest niezrozumiała czy koszt spotu. Milion złotych to gigantyczna kwota, a tę lekką ręką wydało Ministerstwo Spraw Zagranicznych. I co więcej jest z tego powodu bardzo dumne. W sytuacji, kiedy najważniejsze hasło jest nielogiczne zarówno dla Polaków, jak i Brytyjczyków, wydaje się to być co najmniej dziwne

Data: 2014-05-24 03:58:13
Autor: stevep
Milion za idiotyczny spot tuska
W dniu .05.2014 o 02:10 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

Milion złotych za idiotyczny spot Tuska!


Rządowi spece od marketingu wymyślili aby promować Polskę za granicą  angielskim hasłem niezrozumiałym nawet dla mieszkańców Wielkiej Brytanii

To hasło to: „Polska. Spring into”. Wymyślił je Wally Olins, jeden z  największych autorytetów od brandingu. Zdanie ma promować Polskę. Sęk w  tym, że na Wyspach, gdzie ukazały się pierwsze plakaty, sformułowanie  jest niezrozumiałe ani dla rodaków, ani Brytyjczyków. Lada moment w  całej Europie ukaże się spot z tym samym sloganem. Warty bagatela...  milion złotych!

Nie wiadomo, co budzi więcej kontrowersji – fakt, że kampania jest  niezrozumiała czy koszt spotu. Milion złotych to gigantyczna kwota, a tę  lekką ręką wydało Ministerstwo Spraw Zagranicznych.. I co więcej jest z  tego powodu bardzo dumne. W sytuacji, kiedy najważniejsze hasło jest  nielogiczne zarówno dla Polaków, jak i Brytyjczyków, wydaje się to być  co najmniej dziwne
Do budy podszywający się kundlu.

--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Milion za idiotyczny spot tuska

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona