W dniu .05.2014 o 02:10 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:
Milion złotych za idiotyczny spot Tuska!
Rządowi spece od marketingu wymyślili aby promować Polskę za granicą angielskim hasłem niezrozumiałym nawet dla mieszkańców Wielkiej Brytanii
To hasło to: „Polska. Spring into”. Wymyślił je Wally Olins, jeden z największych autorytetów od brandingu. Zdanie ma promować Polskę. Sęk w tym, że na Wyspach, gdzie ukazały się pierwsze plakaty, sformułowanie jest niezrozumiałe ani dla rodaków, ani Brytyjczyków. Lada moment w całej Europie ukaże się spot z tym samym sloganem. Warty bagatela... milion złotych!
Nie wiadomo, co budzi więcej kontrowersji – fakt, że kampania jest niezrozumiała czy koszt spotu. Milion złotych to gigantyczna kwota, a tę lekką ręką wydało Ministerstwo Spraw Zagranicznych.. I co więcej jest z tego powodu bardzo dumne. W sytuacji, kiedy najważniejsze hasło jest nielogiczne zarówno dla Polaków, jak i Brytyjczyków, wydaje się to być co najmniej dziwne
Do budy podszywający się kundlu.
--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|