Miliony Polaków chcą emigrować

Data: 2016-05-10 14:38:39
Autor: Zenek Kapelinder
Miliony Polaków chcą emigrować
To jest dobra wiadomosc. Jesli w innych panstwach jest mozliwosc zagospodarowania Polakow to niech jada. Niczym to sie nie rozni od powojennej migracji Polakow bo w jakis rejonach Polski lepiej placili. Teraz tez mnostwo ludzi chce do Warszawy bo tam jest wiecej pracy i lepiej placa. Dla tych co zostaja to tez dobra wiadomosc ze inni chca wyjechac. Stana sie cenniejsi. W tym roku mialem trzy propozycje pracy. Mlody nie jestem. Nie byly to jakies prestizowe stanowiska. Dla kogos innego wynagrodzenie bylo atrakcyjne. Dla mnie nie bo w kazdym przypadku musialbym wstawac o 7, a lubie spac do 11. Poza tym mam juz dosc pracy. To co mam wystarczy mi do konca zycia i jeszcze troche powinno zostac.

Miliony Polaków chcą emigrować