Miliony Polaków żyją w nędzy

Data: 2012-06-23 05:06:57
Autor: brat_olin
Miliony Polaków żyją w nędzy
Przemysław W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> wrote:

Według danych GUS w 2011 roku w skrajnym ubóstwie żyło 6,7 Polaków.
To o 1 proc. więcej niż w roku poprzednim. "Dziennik Gazeta Prawna"
przedstawia obliczenia, z których wynika, że liczba osób dotkniętych
skrajnym zubożeniem zwiększyła się o 400 tys. osób. Ich wydatki były
mniejsze od minimum obliczanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych,
które w ub.r. dla jednoosobowego gospodarstwa wynosiło 495 zł, a dla
czteroosobowego 1136 zł.

Ciekawe porownanie z Grecja:

GWno:  "Tysiące Greków i imigrantów stanęło w kolejce po darmowe
warzywa rozdawane przez ateńskie władze miejskie i rolników z Krety.
Według pierwszych danych z tego roku przygotowanych przez grecką
agencję statystyczną, około 20 proc. Greków (ponad dwa miliony) żyje w
biedzie. O takim stanie można mówić, gdy dochód na głowę mieszkańca
Grecji nie przekracza rocznie 7178 euro, a dochód rodziny składającej
się z dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci nie przekracza 15,073
euro"

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-23 15:48:23
Autor: brat_olin
On 23 Juni, 14:06, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Grecji nie przekracza rocznie 7178 euro, a dochód rodziny składającej
się z dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci nie przekracza 15,073

Reasumujac, bieda w Polsce zdefiniowana jako 4 razy mniejszy
dochod niz bieda w Grecji.  Znaczy Grekom spokojnie mozna
obnizyc dochody o polowe - i wciaz bedzie fertig.  Znaczy
przezyja, i z palcem!  Dziwne, dlaczego jeszcze nie maja swojego
Rostowskiego z Balcerkiem?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-24 09:07:32
Autor: Jadryś
W dniu 2012-06-24 00:48, brat_olin pisze:

[...]

No właśnie.. Tylko sobie możemy pomarzyć o kryzysie jaki panuje w Grecji..

Data: 2012-06-24 05:24:13
Autor: brat_olin
Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:
brat_olin pisze:

> [...]
> Rostowskiego z Balcerkiem?

No właśnie.. Tylko sobie możemy pomarzyć o kryzysie

Tym bardziej, ze Tusk przekazal z Polski 8 miliardow
euro (bezprocentowo) na Grecje, znaczy po 4000 euro
na glowe biednego Greka.  Nie da sie zyc?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-24 15:12:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7fc5afc5-c4d3-4e59-89de-d8a1b76ffbc86g2000vbv.googlegroups.com...
Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:
brat_olin pisze:

> [...]

Tym bardziej, ze Tusk przekazal z Polski 8 miliardow
euro (bezprocentowo) na Grecje, znaczy po 4000 euro
na glowe biednego Greka.  Nie da sie zyc?

==================================

A kiedy to wiekopomne zdarzenie miało miejsce? Coś przeoczyłem?

Data: 2012-06-24 06:33:09
Autor: brat_olin
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/588581,Polska-dofinansowala-MFW-pozyczy-8-mld-dolarow

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-24 17:48:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

euro (bezprocentowo) na Grecje, znaczy po 4000 euro
na glowe biednego Greka. Nie da sie zyc?

A kiedy to wiekopomne zdarzenie miało miejsce?

A to nie przekazał, tylko pożyczy! I to w czasie przyszłym! Czyli nic mi nie umknęło.

Data: 2012-06-25 11:42:27
Autor: stevep

Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

A to nie przekazał, tylko pożyczy! I to w czasie przyszłym! Czyli nic mi  nie umknęło.

Nie bądź taki dokładny "nie samochód lecz rower ....".
--
stevep

Data: 2012-06-25 11:49:37
Autor: Bogdan Idzikowski

napisał(a):

[...]

Chyba jest jednak kolosalna różnica, między zamiarem, a uczynkiem?

Data: 2012-06-24 19:42:28
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-24 14:24, brat_olin pisze:
Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:
brat_olin pisze:

[...]

Jasne..! Jakie to szczęście być Grekiem.. Co ten Tusk kombinuje.. Planuje w przyszłości być _kimś_ na dworze imperialistów, czy co?

Miliony Polaków żyją w nędzy