Miliony ludzi z całego świata krytykują Polskę za profanację....

Data: 2009-12-20 21:27:02
Autor: jerzyn
Miliony ludzi z całego świata krytykują Polskę za profanację....

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ebda5c44-67a9-4665-b73e-61ef7f50f79af20g2000prn.googlegroups.com...
Żydowska Agencja Prasowa AJN, która jest głównym źródłem informacji
dla społeczności żydowskiej w Argentynie, utworzyła na
społecznościowym portalu Facebook grupę krytykującą kradzież napisu
"Arbeit macht frei" z bramy hitlerowskiego obozu Auschwitz-Birkenau w
Polsce - podała agencja EFE.

Niech sobie ten oboz wezma i "uprawiaja' gdzie im sie zywnie podoba ,
moze przestana opluwac Polske i ze to polski oboz .Jakos mało słychac tych organizacji jak ktos opluwa Polske ze to były polskie obozy ...

Data: 2009-12-20 21:32:47
Autor: raff
[...]

"krytykuja kradzez" a nie "Polske", i nie miliony ale "grupka Zydow" na Facebooku.

Manipulancie.

R.

Miliony ludzi z całego świata krytykują Polskę za profanację....