Mille 6.5% na KO. Haki?

Data: 2012-11-28 18:41:31
Autor: SQLwiel
Mille 6.5% na KO. Haki?
Wo liegt der hund begraben?
(bo jakoÅ› w "normalne" 6.5 na KO nie wierzÄ™...)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-28 18:58:19
Autor: TrzyLinie
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-28 18:41, SQLwiel napisał(a):
Wo liegt der hund begraben?
(bo jakoÅ› w "normalne" 6.5 na KO nie wierzÄ™...)

Tylko do 25 tysięcy. Tylko do końca roku. Tylko dla nowych środków, data
graniczna to 27 września 2012 r.

--
TrzyLinie

Data: 2012-11-28 19:06:54
Autor: SQLwiel
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-28 18:58, TrzyLinie pisze:
[...]

UPRZEJME TNX! (dużymi literami :) )
(dobre i to)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-28 19:42:31
Autor: osa
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-28 18:58, TrzyLinie pisze:
Tylko do końca roku. Tylko dla nowych środków, data
graniczna to 27 września 2012 r.

Do końca roku trzeba wpłacić te nowe środki, aby były oprocentowane na promocyjnym poziomie przez 3 miesiące od ich wpłaty więc wpłacając nowe środki w sylwestra do końca marca mamy 6.5% dla tych środków.

Data: 2012-11-29 16:43:08
Autor: xbartx
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Wed, 28 Nov 2012 19:42:31 +0100, osa napisał(a):

[...]

Nie chce mi się grzebać ale z tego co pamiętam, nie można założyć samego KO. Dobrze pamiętam?

--
xbartx

Data: 2012-11-29 17:52:39
Autor: SQLwiel
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-29 17:43, xbartx pisze:

Nie chce mi się grzebać ale z tego co pamiętam, nie można założyć samego
KO. Dobrze pamiętam?

Nie wiem :)
Atutem Mille jest 3% MB na karcie przy CB na Orlenie i w Realu. Po to ma się tam konto. Pół roku temu zdaje się było 7% na KO i dlatego zakładaliśmy. Pół roku temu atutem były również HH i aukcje lokat, ale się zbiesili.
Karta - jako bankomatowa jest bez prowizji we wszystkich krajowych bankomatach.
Poza tym - to całkiem sensowne konto. Nie robić zleceń stałych (chyba 1zł). W miarę wygodne logowanie. Dość szybko księgują elixiry.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-29 18:14:25
Autor: xbartx
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Thu, 29 Nov 2012 17:52:39 +0100, SQLwiel napisał(a):

[...]
siÄ™ zbiesili.
[...]

No niby tak. Myślę, że samo KO by chyba trochę więcej ludzi mogło zbawić. Mnie to na pewno nie przyciągnie mimo tego 3% CB aż tak daleko w to nie brnę, żeby za tymi kilkadziesiąt zł latać co miesiąc po jakiś stacjach etc. to już wolę się pokręcić i zdjęcia porobić albo na siłkę pójść - suma summarum osobiście lepiej na tym wyjdę he he.

--
xbartx

Data: 2012-11-29 19:26:58
Autor: SQLwiel
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-29 19:14, xbartx pisze:

[...]

Oj-tam ch.j tam...
Idziesz (jedziesz!) na siłkę, stracisz pół godziny na dojazd, zapłacisz dychę za wejście, zciorasz się i co Ci po tym?

W alternatywie: kulniesz się rowerem na Orlen, stracisz kwadrans, kupisz sobie schłodzone piwo, zyskasz 6zł, piwo wypijesz po drodze (jedno piwo nie przekracza 0.2 oo/o, nie w ciągu godziny), a i może kogoś interesującego poznasz... ;)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-29 11:48:58
Autor: Piotr Ho³da
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 19:26:58 UTC+1 u¿ytkownik SQLwiel napisa³:
W dniu 2012-11-29 19:14, xbartx pisze:
> No niby tak. My¶lê, ¿e samo KO by chyba trochê wiêcej ludzi mog³o zbawiæ.
> Mnie to na pewno nie przyci±gnie mimo tego 3% CB a¿ tak daleko w to nie
> brnê, ¿eby za tymi kilkadziesi±t z³ lataæ co miesi±c po jaki¶ stacjach
> etc. to ju¿ wolê siê pokrêciæ i zdjêcia porobiæ albo na si³kê pój¶æ -
> suma summarum osobi¶cie lepiej na tym wyjdê he he.

Oj-tam ch.j tam...
Idziesz (jedziesz!) na si³kê, stracisz pó³ godziny na dojazd, zap³acisz dychê za wej¶cie, zciorasz siê i co Ci po tym?

W alternatywie: kulniesz siê rowerem na Orlen, stracisz kwadrans, kupisz sobie sch³odzone piwo, zyskasz 6z³, piwo wypijesz po drodze (jedno piwo nie przekracza 0.2 oo/o, nie w ci±gu godziny), a i mo¿e kogo¶ interesuj±cego poznasz... ;)

Obaj ¼le robicie. Powinno byæ tak:
Pakujê bety, wsiadam na rower, jadê na si³kê. Po drodze mam Orlen. Kupujê batona (przed treningiem si³owym dobrze jest podnie¶æ sobie poziom glukozy), biorê cashback i bogatszy o 6 z³ jadê poæwiczyæ :)

Data: 2012-11-29 21:06:48
Autor: xbartx
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:48:58 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

Obaj źle robicie. Powinno być tak:
Pakuję bety, wsiadam na rower, jadę na siłkę. Po drodze mam Orlen.
Kupuję batona (przed treningiem siłowym dobrze jest podnieść sobie
poziom glukozy), biorę cashback i bogatszy o 6 zł jadę poćwiczyć :)

Hmmm z tego co się orientuje, to chyba nie najlepszy ogólnie pomysł z podnoszeniem sobie poziomu glukozy w ogóle - no ale pewnie są na to różne teorię w każdym bądź razie ja nie stosuję.

A już w temacie, to jeżdżę czasami rowerem na siłkę, tylko po cholerę sobie dupę zawracać jakimiś stacjami cpn za 6 zł - dla mnie osobiście, to trochę jakby forma zniewolenia, jakiegoś tam systemu - nie lubię.

--
xbartx

Data: 2012-11-30 07:17:32
Autor: Andrzej Kubiak
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:48:58 -0800 (PST), Piotr Ho³da napisa³(a):

Obaj ¼le robicie. Powinno byæ tak:

No, ciekawe, co ten trzeci zaproponuje :)

Pakujê bety, wsiadam na rower, jadê na si³kê. Po drodze mam Orlen.

Salê treningow± od poddasza dziel± dwa piêtra. Ni chuchu po drodze nie mam
Orlenu, chyba ¿e co¶ przegapi³em. Pewnie te¿ mam zbyt ma³e umiejêtno¶ci,
ale próba zjechania dwóch piêter na rowerze mog³aby wp³yn±æ negatywnie na
stan mojego uzêbienia. Twój pomys³ nijak mi siê nie podoba ;)

W sumie to mam jeszcze trochê, nied³ugo wygasaj±cych, punktów na karcie
Statoila... ¦mignê tam przy okazji rowerem na jakiego¶ hot-doga, czy inny
zestaw.

AK

Data: 2012-11-29 21:10:48
Autor: xbartx
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Thu, 29 Nov 2012 19:26:58 +0100, SQLwiel napisał(a):

Oj-tam ch.j tam...
Idziesz (jedziesz!) na siłkę, stracisz pół godziny na dojazd, zapłacisz
dychę za wejście, zciorasz się i co Ci po tym?

I rano czasami jeszcze wszystko boli, fakt ale cholera czujesz że żyjesz he he. IMO można też tak odkryć prawdziwy sens przysłowia 'w zdrowym ciele - zdrowy duch'.

W alternatywie: kulniesz siÄ™ rowerem na Orlen, stracisz kwadrans, kupisz
sobie schłodzone piwo, zyskasz 6zł, piwo wypijesz po drodze (jedno piwo
nie przekracza 0.2 oo/o, nie w ciągu godziny), a i może kogoś
interesujÄ…cego poznasz... ;)

No ale piwo, to rozumiem mam sobie gwizdnąć czy jak? Na stacji to chyba się kręci w okolicach 4zł więc "na ch.j mi ten las" ;)
BTW przerzucając żelastwo też można zawsze kogoś interesującego poznać.

--
xbartx

Data: 2012-11-30 07:12:14
Autor: SQLwiel
Mille 6.5% na KO. Haki?
W dniu 2012-11-29 22:10, xbartx pisze:

No ale piwo, to rozumiem mam sobie gwizdnąć czy jak? Na stacji to chyba
się kręci w okolicach 4zł więc "na ch.j mi ten las" ;)

Fuckt. Carlsberg 0.5 dokładnie 3.99. Wiadomo, że mają bandyckie marże. Guma do żucia chyba 2.99. Batoników i innych hot-dogów nie polecam, bo niezdrowe. :)
Jeśli to piwo (podkreślam: schłodzone!) jest warte 2zł i "się nie zmarnuje", to i tak jesteś (-m, -śmy) 4zł do przodu. Te 2zł marży ma Orlen, ale jak pisałem dawno temu - należy mu się za ten ficzer.

Data: 2012-11-30 21:06:16
Autor: xbartx
Mille 6.5% na KO. Haki?
Dnia Fri, 30 Nov 2012 07:12:14 +0100, SQLwiel napisał(a):

Fuckt. Carlsberg 0.5 dokładnie 3.99. Wiadomo, że mają bandyckie marże.
Guma do żucia chyba 2.99. Batoników i innych hot-dogów nie polecam, bo
niezdrowe. :)

To już lepiej chyba przycelować w jakaś gazetę oczywiście jeżeli coś się z tego asortymetu kupuje albo fajki, bo tutaj mamy takie same ceny jak wszędzie, więc chyba najlepsza opcja.
Jeśli to piwo (podkreślam: schłodzone!) jest warte 2zł i "się nie
zmarnuje", to i tak jesteś (-m, -śmy) 4zł do przodu. Te 2zł marży ma
Orlen, ale jak pisałem dawno temu - należy mu się za ten ficzer.

No ja się ostatnio odgazowałem i nawet piwa nie tykam ale jak tykałem to zazwyczaj coś z czeskich okolic, więc Orlen u mnie tak czy siak odpada.

--
xbartx

Data: 2012-11-29 21:31:35
Autor: RobertS
Mille 6.5% na KO. Haki?

[...]

u mnie na Orlenie nie wiedzą co to casback, ale na BP i owszem, przy każdym tankowaniu korzystam z ww. oferty i zyskuję 6 zł ;-)

RobertS

Data: 2012-11-29 23:08:56
Autor: wromek
Mille 6.5% na KO. Haki?
u mnie na Orlenie nie wiedz± co to casback, ale na BP i owszem, przy ka¿dym tankowaniu korzystam z ww. oferty i zyskujê 6 z³ ;-)

a mozna pojechac na BP (bo dobre paliwo/gaz)-zaplacic za tankowanie kart± meritum (4% MB) i kupic batona kart± mille i odebrac 6 pln MB :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-11-30 20:28:44
Autor: marcin
Mille 6.5% na KO. Haki?
U¿ytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:50b7dd06$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
u mnie na Orlenie nie wiedz± co to casback, ale na BP i owszem, przy ka¿dym tankowaniu korzystam z ww. oferty i zyskujê 6 z³ ;-)

a mozna pojechac na BP (bo dobre paliwo/gaz)-zaplacic za tankowanie kart±

strasznie dobre! podobno o 0,0002 l/100 km ni¿sze spalanie! z tej samej bazy paliw OLPP co wszystkie inne! ale jakie to wspania³e czuæ siê bardziej premium, przep³acaæ i mieæ wyj±tkowe szczê¶cie uczestniczyæ w losowaniu jednego ze 500.000 unikatowych kubków z logo BP!

Data: 2012-12-01 00:52:42
Autor: wromek
Mille 6.5% na KO. Haki?
[...]

poza testami roznych masci przeprowadzilem tez swoje i mi wyszlo, ze pali od 0.5 do 0.7 dizla mniej niz zwyklego.
poza tym kilka razy zatankowalem na innych stacjach (no name oraz tez raz gaz na orlenie) i to byl blad.
ja wiem swoje ale Ty wiesz lepiej.

dobranoc.

Data: 2012-11-29 18:46:20
Autor: osa
Mille 6.5% na KO. Haki?
[...]

Dobrze pamiętasz, niestety trzeba mieć ROR bo tylko z RORu wpłacisz na KO. Ale mają ROR internetowy za który kilka miesięcy temu nie było opłat, więc pewnie nadal jest.

Mille 6.5% na KO. Haki?