Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-09 11:35:56
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
Czy Mille może pobierać opłatę roczna za użytkowanie karty dodatkowej, gdy
udało się wyrobić limit w programie "Place i zyskuje" ? W wyciągach
papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75
PLN i tak pobrali.

Data: 2009-10-09 12:46:14
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
A jeszcze takie pytanie : czy historia korespondencji w systemie
elektronicznym nie jest widoczna w podglądzie? Reklamacja wysłana a jej śladu
brak.

Data: 2009-10-09 13:43:14
Autor: RobertS
Mille KK - oplata roczna

[...]

pozdrawiam

skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

RobertS

Data: 2009-10-09 11:56:21
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]
5
> PLN i tak pobrali.
> skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

Tak właśnie zrobiłem.
BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

Data: 2009-10-09 14:01:44
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:han8d5$4po$1@inews.gazeta.pl...

Tak właśnie zrobiłem.
BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

Data: 2009-10-09 19:52:48
Autor: RobertS
Mille KK - oplata roczna

[...]

a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

RobertS

Data: 2009-10-09 19:58:20
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hant9h$o4e$1@opal.icpnet.pl...

W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

Nie no, jak opłata pobrana bezzasadnie, to równie dobrze może zareklamować i po roku, aż do momentu przedawnienia bank nie ma za bardzo jak się wykręcić.

Data: 2009-10-09 13:53:08
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Mam wrażenie, że to jest taka Mille-pułapka. W programie PiZ bierze udział tylko karta główna. Za dodatkowe opłata może być pobrana zawsze, bez względu na wysokość obrotów nimi (obroty na nich łączą się z obrotami na głównej i decydują w sumie o zwolnieniu z opłaty dla głównej).

Data: 2009-10-09 11:58:21
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
[...]

Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

Data: 2009-10-09 14:04:04
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:han8gs$53v$1@inews.gazeta.pl...

Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

Niestety nie wiem jak to do końca jest, bo w Mille nigdy nie posunąłem się do posiadania kart dodatkowych, a nie chce mi się grzebać po ich regulaminach. :)

To co mówią ustnie w placówkach w każdym razie nie jest wiele warte, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?

Data: 2009-10-09 12:10:57
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
> [...]

To co mówią ustnie w placówkach w każdym razie nie jest wiele warte, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?
tia , tylko papier ma wartość....

mam wrażenie, ze to właśnie dodatkowa wyrobiła limit poczekamy na odpowiedz banku...

Data: 2009-10-09 21:14:32
Autor: Tolek
Mille KK - oplata roczna
On 2009-10-09 13:35,  squonk wrote:
[...]

PiZ zwalnia tylko z opłaty za kartę główną. Może za darmo miała być dodatkowa tylko za pierwszy rok?

T.

Data: 2009-10-09 23:50:55
Autor: sorden
Mille KK - oplata roczna
Tolek wrote:

PiZ zwalnia tylko z opłaty za kartę główną. Może za darmo miała być
dodatkowa tylko za pierwszy rok?

Dokładnie. Zwolnieniaz opłat dotyczą tylko karty głownej. Dodatkowa ma na
sztywno 75pln/rok

--
in

Data: 2009-10-10 01:06:17
Autor: Krzysztof Halasa
Mille KK - oplata roczna
sorden <sorden@usunwp.pl> writes:

Dokładnie. Zwolnieniaz opłat dotyczą tylko karty głownej. Dodatkowa ma na
sztywno 75pln/rok

Tania to nie jest.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-10-10 10:43:39
Autor: Mithos
Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-10 12:00:56
Autor: MK
Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-10 12:15:18
Autor: sorden
Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-10 12:27:17
Autor: MK
Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-09 22:33:10
Autor: Ra
Mille KK - oplata roczna
  squonk pisze:
[...]

ja bym się nie przejmował, jak ci naliczą do złóż rezegnację
moje transakcje w roku to 100-1000zł i zawsze byłem zwalniany. Teraz też mnie zwolnili żebym tylko wznowił kartę co jest akurat bez sensu bo w międzyczasie wyrobiłem sobie u nich inną kartę a że tylko ja ich używam to przecież transakcji nie przybędzie

Data: 2009-10-10 18:55:35
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
Ra <aa@aa.com> napisał(a):
  squonk pisze:
> [...]
moje transakcje w roku to 100-1000zł i zawsze byłem zwalniany. Teraz też mnie zwolnili żebym tylko wznowił kartę co jest akurat bez sensu bo w międzyczasie wyrobiłem sobie u nich inną kartę a że tylko ja ich używam to przecież transakcji nie przybędzie

teraz na rezygnacje to juz chyba za pozno (chyba, ze zwroca oplate ale wtedy
tez nie warto) , mozna o tym pomyslec pod koniec nastepnego okresu

ciekawe co odpowiedza...

swoja droga , co maja z tego, ze place KK skoro zawsze splacam ja w terminie?

Data: 2009-10-11 09:40:46
Autor: MK
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haqlb7$4e2$1inews.gazeta.pl...

swoja droga , co maja z tego, ze place KK skoro zawsze splacam ja w terminie?

Moze placisz im jakas prowizje, ktorej nie widzisz na wyciagu? ;)

MK

Mille KK - oplata roczna